CeZ Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jag är på ett uppdrag där jag ska döda en golfare i på golfbanan men jag måste lämna mina vapen vid ingången och sen när jag ska doda golfaren hoppar han bara in i en golfbil och kör iväg jag har bara haft spelet i en dag (ifall ni tycker jag är en noob) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Struts3n Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Du ska ta en golf bil och då får du en golf klubba eller om du vill köra på han bil tills den sprängs eler putta ner ha i vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Gå in där och gör ett vapen fusk så kör du och skjuter samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=M_C_3=- Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Håller med FATOSH :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 hur skuter man och kör samtidigt?? jag har läst men det stog att jag skulle trycka på ''RMB'' och jag vet inte vilken knapp det e =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 men du håller inne skjutknappen o trycker på Q eller E för att skjuta åt sidan . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 tack, har klarat det nu lås tråden tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Jag vet inte kontrollerna i PC men jag har spelat det i ps2 så jag vet hur man gör det där. Men aja wångö svarade :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag vet inte kontrollerna i PC men jag har spelat det i ps2 så jag vet hur man gör det där. Men aja wångö svarade :D hehe . de ä ju samma som på alla spel :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 aaa;) hehe . de ä ju samma som på alla spel :P . <{POST_SNAPBACK}> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Du ska ta en golf bil och då får du en golf klubba eller om du vill köra på han bil tills den sprängs eler putta ner ha i vattnet Kan du mycket om GTA San Andreas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_O.C Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 jag är på ett uppdrag där jag ska döda en golfare i på golfbanan men jag måste lämna mina vapen vid ingången och sen när jag ska doda golfaren hoppar han bara in i en golfbil och kör iväg jag har bara haft spelet i en dag (ifall ni tycker jag är en noob) :( du ska ta en golf bil och krocka med honom så att bilen välter och sen så springer han ut och då ska du jaga honom med golf klubban till du kan slå honom men döda alla han livvakter innan du kör efter honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg