Hoppa till innehåll

Gta Vice City

CeZ

Rekommendera inlägg

jag är på ett uppdrag där jag ska döda en golfare i på golfbanan men jag måste lämna mina vapen vid ingången och sen när jag ska doda golfaren hoppar han bara in i en golfbil och kör iväg jag har bara haft spelet i en dag (ifall ni tycker jag är en noob) :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Jag vet inte kontrollerna i PC men jag har spelat det i ps2 så jag vet hur man gör det där.

Men aja wångö svarade :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

Jag vet inte kontrollerna i PC men jag har spelat det i ps2 så jag vet hur man gör det där.

Men aja wångö svarade :D

hehe . de ä ju samma som på alla spel :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska ta en golf bil och då får du en golf klubba eller om du vill köra på han bil tills den sprängs eler putta ner ha i vattnet

Kan du mycket om GTA San Andreas?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är på ett uppdrag där jag ska döda en golfare i på golfbanan men jag måste lämna mina vapen vid ingången och sen när jag ska doda golfaren hoppar han bara in i en golfbil och kör iväg jag har bara haft spelet i en dag (ifall ni tycker jag är en noob) :(

du ska ta en golf bil och krocka med honom så att bilen välter och sen så springer han ut och då ska du jaga honom med golf klubban till du kan slå honom men döda alla han livvakter innan du kör efter honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...