Jag skulle behöva tjäna pengar snabbt.Ä de nån som har en ide hur jah ska kunna göra detta?
Tjäna Pengar
Loppmarknad....
Jag tänker inte stå å skämma ut mig så jah tänker inte ha en loppmarknad.Men kan nån en bra sida vart man kan sälja prylar?helst nån sida där man inte behöver vara 18 för att få bli medlem.
blocket.se
Tradera fiins ju också ;)
finns ju butiker och sidor som köper in pc och konsoll spel. fast man får inte så mkt för dem...
Sälj knark vettja :)
eeh...? eller knacka en pansionär :D
Själv brukar jag spara min månadspeng. Om inte det räcker frågar jag efter jobb hemma för några spänn i timmen, finns alltid nåt att göra. Kan alltid ränna till farsan och framkalla några bilder för en slant. Sen är ju man Poweruser på Tradera nuförtiden med över 400 avslutade affärer. Där har jag tjänat en del.
Liquid Silk kom på den smartaste ideen här för snabba pengar...
off topic.Får alla månads peng is sverige, liite bortskämd? :visslar:
On topic. Sälj några av dina spel(Dem som du inte gillar)
Mem: vafan säljer du då?
Köper datordelar, säljer mina gamla, köper retroprylar, såsom NES-maskiner, reparerar dom, säljer dom som nya, gamla spel som jag spelat ut, allt skit jag hittar som jag inte behöver längre, såsom leksaker, böcker, tidningar osv, annonserar farsans modelltågprylar som han inte behöver, gamla kameradelar som min pappa ska sälja osv.
självklart är det mest min farsas prylar jag säljer, men jag får en summa för att fixa affärerna, skjöta att pengarna kommer in, skicka iväg till rätt person m.m.
Ett exempel är då jag köpte en NES-Maskin och tvättade den lite och la in en converter och sålde vidare till Ragnarök här på sidan. Iofs inte via tradera.