💬
Logga in
Fuska.se

FFx och GTA vice city

24 svar · startad

Trådstartare #1

e det någon som ehöver hjälp med FFX så säg till och hur långt har ni klarat på bakhjul med cross på vicecity?

jag har klarat 27 sec på bakhjul(inte så mkt men ska förbättras)

Trådstartare #3

okej! men hur långt har ni klarat på framhjulet med vespa? jag ahr klarat på bakhjulet med cross 717 sex o på framhjulet med vespa! bara 10 sek

15 Oct 2003

lycks alldrig komma upp på framhjulet... visst ska man luta sig framåt och sen använda handbromsen?

Trådstartare #5

om man använder vespa ska man köra fort sen bromsa med fyrkant och dra upp på framhjulet men när den har kommit upp på framhjulet håller du inte kryss+fyrkant+upp

16 Oct 2003

är det svårt?

Trådstartare #7

om man kan det så e det lätt men om man e nybörjare så e det svårt

19 Oct 2003

jag har testat några gånger då var det cirka 20 sek med cross på bakhjulet (stegrar som en häst)

20 Oct 2003

Körde i 1 min & 10 sek på framhjulet med moppen på flygplatsen.

hehe.... det är där man kör...

Trådstartare #11

mitt nya rekord e 1 min o 6 sek

29 Oct 2003

jag behöver hjälp på FFX, t.ex. me å få sun singil de e svårt å få tiden på 00:00.....har du nåt tips????

Kan ni inte snacka om FFX också.

jag behöver hjälp på FFX, t.ex. me å få sun singil de e svårt å få tiden på 00:00.....har du nåt tips????

Du får köra många gånger och försöka ta ballonger så går det till slut, jag körde oavbrutet i en och en halv timme innan de gick.

jag bryr mig inte så mkt om tidus vapen... jag spelar ändå alldrig med honom... vilka brukar ni ha i erat party?

jag bryr mig inte så mkt om tidus vapen... jag spelar ändå alldrig med honom... vilka brukar ni ha i erat party?

Jag kör med Yuna, Kimahri och Rikku.

jasså??? jag kör med yuna kimahri och (sir) auron.

vem av dina party medlemmar är bäst(tar mest osv.)

Rikku, hon är väldigt stark och tar ofta 99.999. Fast jag tycker Rikkus overdrive är rätt usel.

hehe jag kör me aron, tidus, Yuna/wakka

Rikku, hon är väldigt stark och tar ofta 99.999. Fast jag tycker Rikkus overdrive är rätt usel.

woooh... min sir auron tar 99.999(oftast) men han har ocskå usla overdrives, förutom den första som tar på alla...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in