💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp När Jag Vill Göra En Länk På Min.....

6 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

jag vill göra en länk på min sida som gör så ifall någon klickar på länken ska det komma upp en ruta som den länken länka till

:gitarr:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jag vill göra en länk på min sida som gör så ifall någon klickar på länken ska det komma upp en ruta som den länken länka till

:gitarr:

Som ett pop up!? Isåfall: <a href="#" onClick="window.open(Här skriver du adressen,'height=480,width=640,top=0,left=0,resizable=yes,scrollbars=yes')">Här skriver du vad länken ska heta!</a>

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

det funka ej jag vill ha det som fuska .se chatt NÄR MAN KLICKAR CHATTA SÅ KOMMER CHATTEN UPP

Senast ändrad:

Du kan allvarligt talat inte säga åt oss att göra en chatt åt dig...

Nivå 2 · Novis

Sätt in target="_blank" så öppnas länken i ett nytt fönster.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

du mega jag har gjort chat men jag vill bara få så man har en länk så det ej kommer upp i samma rutta så att det kommer upp ett nytt fönster var ska jag lägga in blank och det

Nivå 9 · Veteranfuskare

<a href="#" onclick="window.open('SIDANS NAMN','info','toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,scrollbars=yes,resizable=no,width=BREDD I PIXLAR,height=HÖJD I PIXLAR')">Chatta</a>

byt ut de feta sakerna. höjd/bredd i pixlar = fönstrets storlek i pixlar (hela skärmen är oftast ca 700 * 1000 pixlar)

i vissa fall kan du behöva använda target;

<a href="#" onclick="window.open('SIDANS NAMN','info','toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,scrollbars=yes,resizable=no,width=BREDD I PIXLAR,height=HÖJD I PIXLAR')" target="_blank">Chatta</a>

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in