Tjenixen (:D).
Datorproblem var det, ja. För det första kör jag Windows XP Pro., om det kommer att hjälpa med windowsfilerna. Filen heter vhgbwdlw.exe, och är placerad i System32 (windows->System32). Den har ungefär 80% CPU-Användning, ständigt, och avslutar man den så startar den bara igen. ZoneAlarm requestar alltid om jag ska tillåta eller neka kopplingen, men det slutar alltid med att den startar ändå. Mitt Panda Antivirus upptäcker den inte som en virusfil, och dens brandvägg kan inte heller neka den start. Den körs på mitt vanliga användarnamn, vilket den inte borde göra om den var en windowsfil. Jag försökte ta bort den, men det går inte då processen är igång (som inte går att stänga av). Felsäkertläga har oxå kraschat.
Visst kan jag formatera datorn, men det vore 3e gången på sommarlovet, vilket känns lite halvkrassligt. Har en del saker jag skulle vilja spara oxå.
När jag switchar över från Windows till Linux, så fungerar det bra och ingen vhgbwdlw.exe exicterar.
Om någon med XP Pro kunde titta om dom har samma fil i System32-mappen vore jag lycklig. Och om nån annan haft samma problem eller vet hur jag ska göra kan ni ju alltid svara.
Tacksam för svar i alla former.