💬
Logga in
Fuska.se

Smileys

13 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

är det nån sån vet nån bra smilies-hemsida med smiliesar som rör sig jag vil nämligen kunna skapa smiliesar på MSN messenger 7.0!

snääällla kan någon hjälpa mig??

20 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #2

hallå är det ingen som vet??

jag vill värkligen hitta en sida!

Ajabaja. Har du missat regel §1.10 ?? //epaaj

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

§1.4.

Senast ändrad:

24 Jul 2005
Google ^_^
30 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Google ^_^

google, sok pa soksidor dar ;)

31 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling

de ä ättare å ta av kompisar,men får bara virus om man bärjar ta ner från googles sidor

men jag gör mina själva :) och alla min smileys har jag: Ändrat lite/mycket på/gjort helt ny/satt ihop 2 st. har typ 40 olika och typ 46 st Tibia djur som jag satt tiden snabbare på så det ser ut som dom går snabbare än vanligt :)

Nivå 3 · Lärling

Smiley Central

den där är änu bätre än någan smiley galleria!

men men måste starta om datan efter att man laddat ner dem.

Smiley Gallery

ett helt vanligt smiley galleri

Jaaa. smiley central föredrar jag, men..!! Ibland är det så att inte dina vänner ser smilisarna,, så jag dras nog tillbaka till msn's smileys <_<

11 Aug 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #10

mennu har jag hittat en sid www.mysmileys.com den funkar fett!

14 Aug 2005
Nivå 1 · Novis

Nedan har ni lite smilies som jag gjort.

Another_Smiley.bmp

Mo_Smiley.bmp

Smiiley.bmp

Smiley2.bmp

Smiley4.bmp

Smiley7.bmp

Nivå 4 · Lärling

neej alla som har smiley central radera d genast d e ett spyware i mina kompisar o ja har haft o vi hade all smiley central meddela detta till alla ni känner som har smileycentral elle ska skaffa annars kan jag två sidor med smileys dena ena är www.ilovemssenger.com den andra lägger jag in på ett annat inlägg måste hitta den först :P (en guide för noobs om hur man raderar smiley central) ni raderar smiley central genom att gå in på kontroll panelen sen lägg till eller ta bort program sen där letar ni upp smiley central eller d program ni vill radera i detta fallet smileycentral sen så klickar ni en gång så kommer d upp ett fält där det står ändra/ta bort där ska ni trycka så raderas d

Senast ändrad:

24 Aug 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Smiley Central

den där är änu bätre än någan smiley galleria!

men men måste starta om datan efter att man laddat ner dem.

Smiley Gallery

ett helt vanligt smiley galleri

Tack, Smiley Gallery funkade faktist väldikt bra!!

Nu har jag jätte många Smileysar! (ca 380 st!) :kung:

Nivå 4 · Lärling

Asså egentligen ? Hur kul e de med en massa smilisar ! De e bara jobbigt ! S'rskilt när man har vissa bokstäver som smilisar typ om man skriver hejsan så e a värsta stora smilisen ! De kan va skoj o ha ngn smili efter ett meddelande kanske men inte mitt i dem ! Aja detta var kanske lite of topic men men. Shit happens <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in