💬
Logga in
Fuska.se

Day Of Defeat

13 svar · startad

varför laggar de på alla server när man spelar men de laggar inte på css fast de är nyare

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

kan bero på mycket.. det brukar inte lagga för mig.. du kanske har dålig uppkoppling?? kanske är en dålig server??

21 Jul 2005

jag har 2.0mbit/s en del srver kan funka men jag frågade en annan som körde på srver men för han laggade inte jag har typ 150 i ping som dom andra noch så laggar de på gammla cs 1.6 och de är väl lika gammalt som dod

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

150 i ping är ganska mycket, det är inte så lustigt att det laggar då...

de laggar ju inget på cs source <_<

Nivå 8 · Veteranfuskare

har du 150 i ping där med då?

de är inte 150 men de är typ 80 på alla spel jag spelar

22 Jul 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

okej, det är ändå lite för mycket, hur mycket ping har servrarna du spelar på??

olika

får brova lite med midre ping

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

ja , testa ta en av de servrar som har minst i ping så borde det fungera som det ska :D

23 Jul 2005
Nivå 1 · Novis

Det kanske inte laggar för andra eftersom dom kan vara närmare servern osv om du spelar på en server i kina bör du få 1000+ i ping medans en nära dig 20.

på cs så kör jag mot en som bor 2 km bort men de laggar för mig men inte för han

men jag ska nog skaffa 8 mbit/s

Senast ändrad:

24 Jul 2005

Brukar oftast han en ping mellan 60-200 :lol:

Nivå 3 · Lärling

säger bara skaffa 8mib om du bara vill spela men om du vill ha server får du höja däj ennu ett steg till ungefär 10/24 mib .. då e du laggfri kan man nästan vara säker på .. lr iaf ska du inte skaffa telia 8000 (8mib) för den har bara 0.8 upload o då kommer du lagga på din egna server om du har nån ..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in