varför laggar de på alla server när man spelar men de laggar inte på css fast de är nyare
Day Of Defeat
kan bero på mycket.. det brukar inte lagga för mig.. du kanske har dålig uppkoppling?? kanske är en dålig server??
jag har 2.0mbit/s en del srver kan funka men jag frågade en annan som körde på srver men för han laggade inte jag har typ 150 i ping som dom andra noch så laggar de på gammla cs 1.6 och de är väl lika gammalt som dod
150 i ping är ganska mycket, det är inte så lustigt att det laggar då...
de laggar ju inget på cs source <_<
har du 150 i ping där med då?
de är inte 150 men de är typ 80 på alla spel jag spelar
okej, det är ändå lite för mycket, hur mycket ping har servrarna du spelar på??
olika
får brova lite med midre ping
ja , testa ta en av de servrar som har minst i ping så borde det fungera som det ska :D
Det kanske inte laggar för andra eftersom dom kan vara närmare servern osv om du spelar på en server i kina bör du få 1000+ i ping medans en nära dig 20.
på cs så kör jag mot en som bor 2 km bort men de laggar för mig men inte för han
men jag ska nog skaffa 8 mbit/s
Brukar oftast han en ping mellan 60-200 :lol:
säger bara skaffa 8mib om du bara vill spela men om du vill ha server får du höja däj ennu ett steg till ungefär 10/24 mib .. då e du laggfri kan man nästan vara säker på .. lr iaf ska du inte skaffa telia 8000 (8mib) för den har bara 0.8 upload o då kommer du lagga på din egna server om du har nån ..