Om man skaffar det på olaglig väg ja, men allt vet jag inte... Handkontroller o.s.v kostar ju desamma.
Chippa
man grejar spelan på olaglig väg å så köper man piratkopierade tillbehör till boxen
Det är väl olagligt att chippa :blink:
Nej, det är det inte.
Inte olagligt att chippa,men olagligt att sälja flashade chipp
↗ till inlägget:blink: Om man kan köpa det i butik borde det väll ändå inte vara olagligt :huh:Det är väl olagligt att chippa :blink:
De enda som händer när man chippar är att man inte har nån garanti kvar å så kan man bli bannad fårn xbox live
Om man inte stänger av chippet när man lirar över live.
Vet inte ??? :bah:
chippa dit xbox det blir skit bra myket bättre en en original
du kan gör mycket mer med den
Funkar linux bra jag har prövat ett det funka inte så br sen ladda jag ner Mandriva Linux 2005 Limited Edition xbox sen måste jag ha tangent bord och mus, så funkar Mandriva bra
:huh:
Någon Som vet hur man sparar spel på sin Xbox? Jag har nyligen chippat den med ett Xecuter2 chipp..
Nej för det är olagligt att spela brända spel.
↗ till inläggetLol är du Pontens pojkvän eller :bah: :)Nej för det är olagligt att spela brända spel.
Kasar, i mitt chipp går jag inn på Apps (om du startar utan skiva i xboxen) och sen till programmet DVD2 XBOX
↗ till inläggetNej för det är olagligt att spela brända spel.
Tack
Någon som vet vad som menas med Unlock Harddisk?
aaaaaaaaaaa
Vad menar ni med att Chippa X-boxet?
↗ till inläggetSom det låter :P Låsupp hddn om du har locked kan du nog inte lägga dit spel osvNej för det är olagligt att spela brända spel.
↗ till inläggetUrsäkta dubbelpost men lol :) Du kan lämna in ditt Xbox i nån butik köp en 120 gigs (MINST) och be dem sätta in den osv. Sen kan du låna spel av nån kompis och lägga in på hddn, du kan köra utan skiva. du kan även kolla på filmerVad menar ni med att Chippa X-boxet?
Är det lagligt?