💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Sport-spelet Till Nes

16 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jag funderar starkt på att skaffa en NES. Det jag undrar (som är en sport-spelfantast) är om det finns några bra sportspel till konsollen. Villket är bäst? Skriv vad ni tycker. Är mkt tacksam för att tips jag kan få.

25 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling

Tennis

Nivå 2 · Novis

Track & Field!

26 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om.

Ice hockey - Skit kul en stund. Ingen man sitter å lirar en hel dag precis =P

Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte

World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall

27 Jul 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Duck Hunt, det är mycket till en slags sport det med :), enda som duger! ;D

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #6

det är väll bara värt att spela om man har en pistol?

2 Aug 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om.

Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte

World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall

Nintendo World cup är lungt det bästa sportspelet det är skitkul när man spelar 2 player :) (och 1 player är också kul)

fotbol !!!! såklart :blink:

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

jag har faktiskt kört det några gånger, riktigt kul.. springa runt med dom fyrkantiga gubbarna.. Och göra stenhårda bicekletas från halva plan!
4 Aug 2005
Nivå 1 · Novis

#1 Har det.....

14 Aug 2005
Nivå 1 · Novis

Hmm.. Tror det är Star Wars!

Nivå 4 · Lärling

Jag skulle försslå Track & Field II för det ska vara det bästa sportspel som gjorts till NES.

Själv älskar jag Nintendo Worldcup och skulle föreslå det.

18 Aug 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #14
↗ till inlägget

Hmm.. Tror det är Star Wars!

Det är inget sportspel.. Finns det ens till NES?
Nivå 4 · Lärling

Det lär ju finnas nåt till NES.

9 Sep 2005
Nivå 2 · Novis

http://www.juegomania.org/Tecmo%20Cup%20Soccer%20Game/fotos/nes/0/832_c/Caratula%20Tecmo%20Cup%20Soccer%20Game.jpg

Detta fotbollsspelet är bäst

10 Sep 2005
Nivå 7 · Fuskare

Det är såhär... §1.13.

~Tråd Låst~

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.