Jag funderar starkt på att skaffa en NES. Det jag undrar (som är en sport-spelfantast) är om det finns några bra sportspel till konsollen. Villket är bäst? Skriv vad ni tycker. Är mkt tacksam för att tips jag kan få.
Bästa Sport-spelet Till Nes
Tennis
Track & Field!
Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om.
Ice hockey - Skit kul en stund. Ingen man sitter å lirar en hel dag precis =P
Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte
World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall
Duck Hunt, det är mycket till en slags sport det med :), enda som duger! ;D
det är väll bara värt att spela om man har en pistol?
↗ till inläggetJa de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om.
Excite bike - SKIT KUL en pytte liten stund. Men så där jätte mycket gjädje ger det inte
World cup - ett fotbolls spel som faktiskt är ganska kul och underhållande...vad jag kommer ihåg i alla fall
Nintendo World cup är lungt det bästa sportspelet det är skitkul när man spelar 2 player :) (och 1 player är också kul)
fotbol !!!! såklart :blink:
↗ till inläggetJa de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om.
↗ till inläggetjag har faktiskt kört det några gånger, riktigt kul.. springa runt med dom fyrkantiga gubbarna.. Och göra stenhårda bicekletas från halva plan!Ja de är ju inte så värst avancerade och liknar knappt sport men det är du nog medveten om.
#1 Har det.....
Hmm.. Tror det är Star Wars!
Jag skulle försslå Track & Field II för det ska vara det bästa sportspel som gjorts till NES.
Själv älskar jag Nintendo Worldcup och skulle föreslå det.
↗ till inläggetDet är inget sportspel.. Finns det ens till NES?Hmm.. Tror det är Star Wars!
Det lär ju finnas nåt till NES.
http://www.juegomania.org/Tecmo%20Cup%20Soccer%20Game/fotos/nes/0/832_c/Caratula%20Tecmo%20Cup%20Soccer%20Game.jpg
Detta fotbollsspelet är bäst
Det är såhär... §1.13.
~Tråd Låst~