↗ till inläggetDär hade du fel sp1n. Kolla här!Nej. Det gör han inte.. man GÖR Sulfuras, Hand of Ragnaros.
För att göra Sulfuras, Hand of Ragnaros måste man först skaffa Sulfuron Hammer. Den kan Blacksmiths göra, receptet får man från ett quest (A Binding Contract). Materialen för den macen är ganska svåra och få tag i, Sulfron Ingots är det låg droprate på..
Men när man nu har Sulfuron Hammer så är det bara en sak som saknas. Det är nämligen Eye of Sulfuras.
När man har ögat och macen i sin väska så är det bara att högerklicka på ögat, då skapas Sulfuras, Hand of Ragnaros.
Och angående ämnet så är Onyxia svårast enligt mej..
Onyxia har olika faser och man måste kontrollera sin dps hela tiden.. Det är det svåraste med henne.
När man slåss mot Ragnaros därimot så måste man bara ha väldigt mycket fire resistance (Melee borde ha minst 150 FR obuffad, MT'n borde ha 300 obuffad och casters runt 100) så DPSar man bara honom tills han är död. Ganska enkelt..
Jag säger detta ur en Rogues perspektiv och jag är med i en ganska bra guild, vi har kört mc / onyxia ett bra tag så vi vet hur man gör, händer sällan mistag..
Ragnaros Eller Onyxia
gm item
Ja, det vet jag, men han sa: "Inget rött item har hittats i spelet".
wow! även om jag skulle skaffa world of warcraft skulle jag ändå inte fatta vad ni snackade om
↗ till inläggetja Ragnaros e lätt svårare för onyxia har mindre liv och skadar inte lika mycke + han tappar röda saker som e sälsyntare än epic, ska dit snart efter några Q i mc med våran lvl 60 guild
HAn tappar inte den det e sulfrons ey som man sätter ihop med Sulfuron Hammer (som man skapar med BS) som sedan blir Sulfuras, Hand of Ragnaros... som jag tänker skaffa men det kommer ta tid det e inte lett at hitta och få tag på alt
↗ till inläggetNej, vissa är korkade. -.-wow! även om jag skulle skaffa world of warcraft skulle jag ändå inte fatta vad ni snackade om
Btw, håll dig borta från WoW-forumet om du är så korkad och inte fattar något.
Tråd urspårad/§1.13/frågan besvarad.
Låst.