💬
Logga in
Fuska.se

Croc 2 Roger Rödmyra

1 svar · startad

Jag vet att det är ett litet obetydligt spel :P

Har haft spelet i flera år, klarat den (nästan) helt. Croc har träffat sina föräldrar och sådant.

Har fått tre pusselbitar av fyra och har fyra pokaler (jaja, jag vet, de heter inte så)

Men enda problemet är att jag kan för all i världen inte hitta den blåa kristallen i Roger Rödmyra.

Har gått genom banan säkert tjugo gånger och finkammat vartenda hörn och vrå.

Har jag kristallen, så får jag alla fyra pusselbitar och... ja vad som händer vet jag inte :)

Grön kristall: Gå till vänster i den första grottan och bär bomben till dörren. Efter det springer man på tid, och svänger till vänster där man kan finna kristallen.

Rosa kristall: Minns inte vilket vänster eller höger, men det är i andra grottan i alla fall. Man klarar genom enorma rullande tunnor och mitt emot den fångade gobben finns kristallen.

Gul kristall: In genom dörren efter andra grottan, och där direkt får man syn på kristallen.

Lila kristall: Använd klockgobben och ta kristallen.

VAR ÄR DEN BLÅA KRISTALLEN?

Senast ändrad:

1 Aug 2005

Jo, förresten, när jag klarat mig genom den banan och dödat Roger Rödmyra, så ser jag att jag bara har 95 vanliga kristaller av 100. De fem saknade måste vara gömda någonstans tillsammans med den blåa kristallen.

Jo ni... Om ni läser detta om flera månader eller något - och vet svaret - tveka inte att ta upp ämnet igen. Det skulle uppskattas enormt mycket.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in