vdsavasfvds Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 (redigerat) Okej topicen blir lite konstig men så här är det Jag var i Mage Arena slaktade lite folk pkade lite Så såg jag en som mötte koldion eller vafan han hette han dog jag bara skratta för när jag skulle ta hans saker såg jag en kul sak... 2k laws vem f*n tar med sig 2 TUSEN laws!?!? Redigerat 31 Juli 2005 av ║RaDiVaX║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 inte jag kanske 2k ess eller coal men inte laws e han sjuk eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 f*n va dum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 f*n va gött ska du sälja spara eller träna magic? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Dumt att träna magic med law runes. Det e som att high alcha typ water runes. Och ändo får man mer xp av high alchemy.Sen kostar dom lika mycket typ oxo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 jag sålde 500 laws använda 500 laws för att levla upp min magic =) 2 lvls tack är just nu 63 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abimill Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Vafan det var f*n jag som hadde med mig det ! Jag skulle hunta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Ja säkert,så väntar du att du ska få tillbax dom va? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg