frasseelli Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Skrivet 31 Juli 2005 kan någon förklara för mig vad svart och L samt R är för knappar på xbox handkontroll? någon som har nya fusk till the sims bustin out? tacksam för svar! :bah:
joaacim Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Skrivet 31 Juli 2005 (redigerat) Men snälla nån! Hur många hästar i stallet har du :blink: ? Men men, Det är en svart och en vit knapp bredvid varandra på kontrollen. Den svarta knappen är den svart knappen :P . L & R är knapparna under dosan, L är den vänstra och R är den högra B) Redigerat 31 Juli 2005 av joaacim
frasseelli Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2005 vaddå hur många hästar jag har i stallet?! jag frågade bara. frågar man inget får man inget veta. :( men tack i alla fall för din hjälp! :cool:
joaacim Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Skrivet 31 Juli 2005 vaddå hur många hästar jag har i stallet?! jag frågade bara. frågar man inget får man inget veta. :( men tack i alla fall för din hjälp! :cool: Man kan ju pröva innan man frågar, till och med i de flesta spel manualerna står det vad knappar heter ;)
Rekommendera inlägg