Hur får jag Mew till Pokémon spelen (gul, blå, röd, grön) ?
Hade hört att man skulle lägga in magikarp på dagiset i....
jag vet inte hur länge.. svara snälla
Hur får jag Mew till Pokémon spelen (gul, blå, röd, grön) ?
Hade hört att man skulle lägga in magikarp på dagiset i....
jag vet inte hur länge.. svara snälla
tyvärr kan jag inte hjälpa...
men det kan jag!
den ska va till level fyrtionio EXAKT! då heter den MewFossile... då ska du träna upp den en lvl så den utvecklas till gyarados... då lär den sig en konstig attack som inte ens tecknena finns på mitt tangentbord... gå i ett gräs (inte möta tränare) med ENDAST MewFossile (gyarados) i teamet! vilket gräs du än går i så kommer du möta en kangaskhan (om du bara har MewFossile (gyarados) i teamet) den besegrar du med nya attacken! den dör (kangaskhanen är i lvl 3 och man kan inte kasta bollar på den... det står "You can´t throw balls at that pokemon!" när du besegrat den får du en sak du ska ge till gubbarna i blaines stad (fossilstälet) när du gett dom den står det "MewFossile fainted!" och den försvinner... senare får du tillbaks saken du fick när du spöade kangaskhan... fast då är det mew som du får! se till att ha en ledig plats i teamet då!
/V / / l
ps de finns ett sätt till som man ska ha magikarp ända till lvl 50 som jag inte orkar ta nu... ds
f*n de fusket som Kahn skrev funkar inte.. ja vet ett annat sätt att få Mew.. och det funkar faktist.. :wink:
jaha vaddå då?
/V / / l
Det finns ett annat fusk
vad?
man käper helt enkelt en gameshark min kompis har en sån så jag har haft en mew förut innan jag började om han var inte bra
jag vet också ett sätt!
på nintendos mässsor i olika butiker ger dom ut mew och celebi gratis!
man stoppar insitt spel i en maskin så spottar den ut spelet så har man celbi eller mew.
ok jag har en kompis som har både celebi o mew men han har nog stoppat in sitt spel i en sån där automat...
/V / / l
oj ni är duktiga på spelet
man ha väl vunnit spelen och fått alla pokemon!
ja det har jag också men jag minns inte
man får inte alls alla pokemon när man varvar spelet min kompis har det men han fick ingen mew / celebi
det lättaste fusket är att fånga en fisk på lv 5 sen lägga den i dagiset låt dem träna den till lv 50 tar typ nåra månader sen när dne är exakt på lv50 tar du ut den så utväklas den till en mew du kan få en guld mew om du har tur men du måste ge den nåra attacker o samla på pengar därför om du inte har pengar sen när den hoppar över ett lv så måste du börja om ett tips att klara ligan många gånger
lite onödigttyvärr kan jag inte hjälpa...
det lättaste fusket är att fånga en fisk på lv 5 sen lägga den i dagiset låt dem träna den till lv 50 tar typ nåra månader sen när dne är exakt på lv50 tar du ut den så utväklas den till en mew du kan få en guld mew om du har tur men du måste ge den nåra attacker o samla på pengar därför om du inte har pengar sen när den hoppar över ett lv så måste du börja om ett tips att klara ligan många gånger
när man pratar med gubben som tar hand om pokemonen ska han säja
lv45 eller 50 :?: :?: :?: (brukar bara anvenda gameshark)
jag kan ett sett till.http://white-cat.virtualave.net/pfiles/catchmew.htm(moste kunna engelska)(mer fusk sidor fins på www.altavista.se)
jag kan ett sett till.http://white-cat.virtualave.net/pfiles/catchmew.htm(moste kunna engelska)(mer fusk sidor fins på www.altavista.se)
de va precis den ja mena!!! den funkar faktiskt!!!!!
jag undrar hur man fuskar på gul. :x
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in