Hoppa till innehåll

Berrätelse


forum
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej har du nån berättelse eller nåt i den stillen så skriv det här kan handla om allting från bil jakter till flygplans kraser ?? jag har en

 

 

jag var på första ön ochså körde jag om kring så komm en polisbil och jag körde över den för jag hade en pannsar vangn och sen kom fbi och militären då så körde jag lite fel och dog slut

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej har du nån berättelse eller nåt i den stillen så skriv det här kan handla om allting från bil jakter till flygplans kraser ?? jag har en

 

 

jag var på första ön ochså körde jag om kring så komm en polisbil och jag körde över den för jag hade en pannsar vangn och sen kom fbi och militären då så körde jag lite fel och dog slut

 

Jag var på landbygden och körde cykel upp mot berget mount chiliad och så såg jag att det fanns en bil så åkte jag och störtade ner från berget och gjorde en framåtvolt och landade på hjulen.Slut :kung: Redigerat av Jamaik
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst los_santos

asså ja spela twoplayer o var vi o stog uppe på en klippa o hoppa ner en bit så min gubbe ente syntes o då hoppa min polare såklart ner o dog.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag körde en freeway och hade två stjärnor och 4 polis bilar jaga mig i red country och helt plötlsigt kom det en lastbil som hade last och jag kocka med den så att lasten flög av och sprängde polis bilarna :D enda hake var att jag också sprängdes :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej har du nån berättelse eller nåt i den stillen så skriv det här kan handla om allting från bil jakter till flygplans kraser ?? jag har en

 

 

jag var på första ön ochså körde jag om kring så komm en polisbil och jag körde över den för jag hade en pannsar vangn och sen kom fbi och militären då så körde jag lite fel och dog slut

 

Jag var under vattnet en gång och letade efter oysters (snäckskal) som jag visste fanns där för jag har köpt en sådan där smart guidebok till San Andreas där det bl a står var man kan finna snäckskal och klotter. Jag såg att mina liv började ta slut så jag gjorde livkoden precis i tid. Efter det gav jag upp snäckletandet och började simma upp mot ytan. Men av någon anledning lyckades jag inte simma uppåt. Det var på natten och alltså mörkt i vattnet, så jag såg inte varför jag inte kunde komma upp. Jag gjorde livkoden gång på gång så jag dog inte, men jag hade klarat en massa svåra uppdrag och inte sparat på länge så jag fick lite panik. Plötsligt upptäckte jag att jag befann mig under en stor båt. Inte konstigt att jag inte kunde komma upp. Jag simmade nedåt och sen simmade jag lite framåt, och när jag började simma upp mot ytan såg jag det: snäckskalet jag så länge letat efter! Jag simmade dit och tog det, simmade upp och snodde en mc och körde till närmaste safe house och sparade. Puh!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har en historia en ganska kort men ändå

 

 

 

Jag var på mount chillad och hadde på fusket så man hoppar högt med cykel och sedan åker jag mot kanten och landar på en bil med flak fast jag ramlar av och blir påskörd SLUT

Redigerat av filkar664
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ochså en!

 

Jag kom körane på min greenwood och jag mötte mina kompisar från growe st.

Dom ville att vi skulle ta över gäng åmråden ifrån Vagos. och Ballas OG.s

när vi kom in en meter in på första ballas område flög det granater och molotows och skotten av M4 ak47 och tec9 vi alla kastade oss ur bilen i sista stund som den flög in i en annan bil jag flög in i en gränd men dom dog, den första blev sprängd i småbitar den andre bliv grillad den tredje fick flera blodiga hål i sej från M4.ran och ak.n jag rullade in i gränden och det enda vapen jag hade var fusk vapen så jag gjorde odödlighetskoden och sprang ut med minigun efter 20 sek var alla döda jag återvände till growe st med mina kompisars kroppar -SLUT- :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...