💬
Logga in
Fuska.se

Vad Betyder Savegame Corrupted

6 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag har gta san andreas

och när jag ska ladda spelet som jag har sparat står de save game corrupted bl.a error också och att jag ska kolla mitt save game directory.. va ska jag göra åt saken jag testade på en annan data det funkade men just på min data funkar det inte snälla hjälp mig !!!!!! :(

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

det är någonting som har gått fel när du sparade ditt spel. kolla så ingen tagit bort mappen du sparade i senast eller flyttat den filen...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det är någonting som har gått fel när du sparade ditt spel. kolla så ingen tagit bort mappen du sparade i senast eller flyttat den filen...

det funkade på en annan dator - *host* pucko *host* ;)
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

ne de är ingen som har tagit bort den men vilken fil ska man kolla i??

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

men om man bara flyttat den på datorn man sitter vid kan det ju funka på en annan *host* tänk lite *host* ;)
4 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6
↗ till inlägget

va snackar du om det ä inte min data de öä min kompis data... hallåå!!! tänk lite
Nivå 0 · Nykomling

har jag skrivit att det var din dator?

läs inlägget och sluta spamma sönder tråden FFS!

back 2 topic

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in