Adelborg Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 Hur bygger man katapulter på stronghold (crusader) jag får upp katapulen men kan inte placera den ngn stans...:S hur, var ska man sätta katapulten någonstans?? :blink: Citera
Kraver Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 Du Måste sätta upp den i ett torn. Så är det iallafall i vanliga Stronghold. Citera
Adelborg Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 Du Måste sätta upp den i ett torn. Så är det iallafall i vanliga Stronghold. Det funkade inte för mig :S..och jag har pengar nog och sånt :S Citera
Kraver Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 är tornet nog stort ??? Det måste vara stort annars går det inte. Citera
Adelborg Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 jag har lyckats bygga dom nu men det går inte att attackera med dom :S.....Vet ngn hur man gör ???? Och man skulle inte sätta katapulterna i tornet utan man skulle köpa/träna några speciella gubbar så att dom kunde bygga dom. ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.