Hejsan jag undra vad du tycker är det roligaste eller häftigaste elelr grymaste spelet på dator ;)
För att jag har tänkt att köpa ett spel nån gång men jag vet ej vad jag ska köpa
:(
Hoppas du svarar :)
MVH:Johan3043
Hejsan jag undra vad du tycker är det roligaste eller häftigaste elelr grymaste spelet på dator ;)
För att jag har tänkt att köpa ett spel nån gång men jag vet ej vad jag ska köpa
:(
Hoppas du svarar :)
MVH:Johan3043
hehe...jag har typ samma fråga..jag skulle me vilja att ngn svara.. Come on all :D
world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B) :cool:
cs:s/Hl2, Worms 4 Mayhem, Battlefield2, WoW...
↗ till inläggetHar world of warcaft 2 släppts? och world of warcraft 3 med? :ph34r:world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B) :cool:
↗ till inläggetÖHHH vad jag har hört så har inget av dom släppts ..knapptst 3..du kanske menar wc 3 ? <_<world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B) :cool:
Jag vet att dom inte har släppts, han skrev fel
Hehe han skrev skit mycket fel där hehe inget av dom 2worldcraft fins dte e bara ettan och world of warcraft hehe...
Men håll er gärna till ämnet <_<
Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat.
↗ till inläggetja..gta e roligt..men när kommer gta sa ut till dator o kan man lira de på internet?Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat.
Jag tycker att cs spelen är roliga men då ska det vara Online :P :D :bah:
↗ till inläggetGta sanandreas fins redan på dator :cool:Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat.
Det kom ut för många veckor sen hehe du måste henga med i data världen ;)
Half Life 2
Empire Earth 1 å 2
↗ till inläggetaha :D jag har ingen koll på spelvärlden bara vanliga data världen :DGta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat.
men e de internet på de lr e de som gta vc?
Age of empires 2: the age of kings, Battlefield 1942 och vietnam(2:an suger)
har även hört att nwn (never winter nights) e ett bra spel =) men jag vill veta lite från er me om ni har ngt bra innan jag köper ngt ^^ o hoppas att du som starta den e inlägget me kommer på ngt ^^
Guild wars<------ Ett spel som World Of Warcraft fast gratis!! :D
Counter Strike<------ asbra skjutspel...
Battlefield 2<----- d bästa skjutspelet!!!!
Du menar som sagt Datorspelet
Själv tar jag.
Inget!
Super Nintendo emulator for the win :P
gta san andreas och world of warcraft och slaget om midgård
kotor 2 också :D
Liksom när jag menar at jag skulle köpa ett spel menar jag ett ganska billigt spel..
Nästan alla spel ni har sakt e dyra <_<
Säg billiga spel nu så e ni snälla :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in