💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Dataspelet?

27 svar · startad

Hejsan jag undra vad du tycker är det roligaste eller häftigaste elelr grymaste spelet på dator ;)

För att jag har tänkt att köpa ett spel nån gång men jag vet ej vad jag ska köpa

:(

Hoppas du svarar :)

MVH:Johan3043

hehe...jag har typ samma fråga..jag skulle me vilja att ngn svara.. Come on all :D

world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B) :cool:

6 Aug 2005

cs:s/Hl2, Worms 4 Mayhem, Battlefield2, WoW...

↗ till inlägget

world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B)  :cool:

Har world of warcaft 2 släppts? och world of warcraft 3 med? :ph34r:
↗ till inlägget

world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B)  :cool:

ÖHHH vad jag har hört så har inget av dom släppts ..knapptst 3..du kanske menar wc 3 ? <_<

Jag vet att dom inte har släppts, han skrev fel

Hehe han skrev skit mycket fel där hehe inget av dom 2worldcraft fins dte e bara ettan och world of warcraft hehe...

Men håll er gärna till ämnet <_<

Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat.

↗ till inlägget

Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat.

ja..gta e roligt..men när kommer gta sa ut till dator o kan man lira de på internet?

Jag tycker att cs spelen är roliga men då ska det vara Online :P :D :bah:

7 Aug 2005
↗ till inlägget

Gta sanandreas fins redan på dator :cool:

Det kom ut för många veckor sen hehe du måste henga med i data världen ;)

Half Life 2

Empire Earth 1 å 2

↗ till inlägget

aha :D jag har ingen koll på spelvärlden bara vanliga data världen :D

men e de internet på de lr e de som gta vc?

Age of empires 2: the age of kings, Battlefield 1942 och vietnam(2:an suger)

har även hört att nwn (never winter nights) e ett bra spel =) men jag vill veta lite från er me om ni har ngt bra innan jag köper ngt ^^ o hoppas att du som starta den e inlägget me kommer på ngt ^^

Guild wars<------ Ett spel som World Of Warcraft fast gratis!! :D

Counter Strike<------ asbra skjutspel...

Battlefield 2<----- d bästa skjutspelet!!!!

Du menar som sagt Datorspelet

Själv tar jag.

Inget!

Super Nintendo emulator for the win :P

8 Aug 2005

gta san andreas och world of warcraft och slaget om midgård

kotor 2 också :D

Liksom när jag menar at jag skulle köpa ett spel menar jag ett ganska billigt spel..

Nästan alla spel ni har sakt e dyra <_<

Säg billiga spel nu så e ni snälla :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in