SwamY Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Kan man fånga Mew på Firered? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 jag tror att det inte går :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Det går med AR och GS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 ok jag hade fel :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonXD Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Kan man fånga Mew på Firered? :gitarr: Du kan byta det från pokemon emerald :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Kan man fånga Mew på Firered? :gitarr: <{POST_SNAPBACK}> Du kan byta det från pokemon emerald :) cool :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Kan man fånga Mew på Firered? :gitarr: <{POST_SNAPBACK}> Du kan byta det från pokemon emerald :) <{POST_SNAPBACK}> cool :lol: Var pa Emerald finns Mew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Japp, det stämmer att man kan fånga Mew på Emerald, men jag kommer inte riktigt ihåg var nånstans (har de på tungan). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Det va Worlds egde island på emerald... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Latias Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Det va Worlds egde island på emerald... Jag har inte Emerald! Men ska köpa de när det kommer ut, men är det svårt och fånga Mew? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Det va Worlds egde island på emerald... Var ligger det. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg