💬
Logga in
Fuska.se

Autominer?

26 svar · startad

Trådstartare #1

Min kompis vill ha en autominer till RS och jag googlade efter men dom jag hittade innehåller massa keyloggers och virus och sånt shit så vet ni någon autominer som är gratis och inte innehåller keyloggers och virus? :)

7 Aug 2005

Jag har ju en som jag har gjort. Men den kostar minst 100K rs cash. Sorry, de flesta autominers et.c kostar. =( Men ja hjälper er gärna om ni betalar. ;)

8 Aug 2005
↗ till inlägget

Jag  har ju en som jag har gjort. Men den kostar minst 100K rs cash. Sorry, de flesta autominers  et.c kostar. =( Men ja hjälper er gärna om ni betalar.  ;)

EHH KAN MAN INTE FÅ TESTA DEN I EN DAG TYP?????

OM MAN FÅR DET SÅ KANSKE JAG KÖPER DEN FÖR 100K........ :gitarr:

12 Aug 2005

Isåfall så får du betala mig 50K först så jag vet att du inte scammar mig, du kommer inte att ångra dig. det garanterar ja dig!

en dag för 50k???? lol

en dag att prova på den gratis

om den e bra så koper jag den

13 Aug 2005

Nöt!

hans autominer är ett script så han kan inte göra så du "testar" den

Jaha :lol:

Exakt!!!!! Äntligen nånn som fattar! Som sagt, ja säljer mina egna hemmagjorda scripts. Autominern är riktigt fin. tjänar 160-180K på 3 timmar! =) fattar inte varför ingen vill köpa! Fri support och uppdateringar ingår!!!

14 Aug 2005
↗ till inlägget

Exakt!!!!! Äntligen nånn som fattar! Som sagt, ja säljer mina egna hemmagjorda scripts. Autominern är riktigt  fin. tjänar 160-180K på 3 timmar! =) fattar inte varför ingen vill köpa! Fri support  och uppdateringar ingår!!!

Men om man tjänar 160-180k så kan han väll få låna den i 2,5 timmar så får du ju pengarna sen :/

Och det är nog ingen risk att han scammar dig om minst 50 pers ser att han lånar den här på forumet... -.-

15 Aug 2005
↗ till inlägget

fattar inte varför ingen vill köpa!

Men det fattar jag.. Alla vill inte fuska.
16 Aug 2005

lägg ner alla VAFAN cheats e olagligt på runescape svårt och fatta !?! :evil:

Senast ändrad:

den av er som jag får reda på unescape namnet bannar jag personligen särsiklt dig

joe cool999

hoppas du gillar o bli bannad för du kommer nämligen bli det

↗ till inlägget

den av er som jag får reda  på unescape namnet  bannar jag personligen särsiklt dig

joe cool999

hoppas du gillar o bli bannad för du kommer nämligen bli det

När man reportar på rs tas ett snapshot,om man inte ser att han bryter reglerna på den blir han inte bannad

men vafan... sluta macroa bara då !

17 Aug 2005

lol! Jag vet inte ens vem Joe Cool999 är! Jag säger f*n inte vad ja heter på RS. Föressten så e de inte du din lille mörtfjärt som bestämmer om ja ska fuska! Kolla bara på sidan! de e en fusksida! Noob! Dra och lira CS om du inte e nöjd. Fy f*n för sånna som dig! Hahaha lol! Du har f*n gjort bort dig! Vet du att du själv kan bli banned för missuse of report system! Hahahahahahahahahahahaahahhahahaah din lille noob! Blir så förbannad! Vill du inte köpa, knip!

18 Aug 2005
↗ till inlägget

lol! Jag vet inte ens vem Joe Cool999 är! Jag säger f*n inte vad ja heter på RS. Föressten så e de inte du din lille mörtfjärt som bestämmer om ja ska fuska! Kolla bara  på sidan! de e en fusksida! Noob! Dra och lira CS om du inte e nöjd. Fy f*n för sånna som dig! Hahaha lol! Du har f*n gjort bort dig! Vet du att du själv kan bli banned för missuse of report system! Hahahahahahahahahahahaahahhahahaah din lille noob! Blir så förbannad! Vill du inte köpa, knip!

Kopierad från en annan tråd , du heter visst joe cool999 på rs!

Senast ändrad:

20 Aug 2005

D'ooooooh! Looks that you guys caught me red-handed, men ja har aldrig macroat med det accet för det e mitt main acc.... Och förresten så använder ja inte macro mer

29 Aug 2005
↗ till inlägget

Jag  har ju en som jag har gjort. Men den kostar minst 100K rs cash. Sorry, de flesta autominers  et.c kostar. =( Men ja hjälper er gärna om ni betalar.  ;)

Asså hur länge får jag ha autominern om jag betalar först 50k??? :medieval:

31 Aug 2005

skit samma. du får den permanent för 50K, om du betalar mig först. så mejlar jag allt du behöver.

1 Sep 2005
Bajare

Nej men snälla sluta fuska det förstör bara rs!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in