Min kompis vill ha en autominer till RS och jag googlade efter men dom jag hittade innehåller massa keyloggers och virus och sånt shit så vet ni någon autominer som är gratis och inte innehåller keyloggers och virus? :)
Autominer?
Jag har ju en som jag har gjort. Men den kostar minst 100K rs cash. Sorry, de flesta autominers et.c kostar. =( Men ja hjälper er gärna om ni betalar. ;)
↗ till inläggetJag har ju en som jag har gjort. Men den kostar minst 100K rs cash. Sorry, de flesta autominers et.c kostar. =( Men ja hjälper er gärna om ni betalar. ;)
EHH KAN MAN INTE FÅ TESTA DEN I EN DAG TYP?????
OM MAN FÅR DET SÅ KANSKE JAG KÖPER DEN FÖR 100K........ :gitarr:
Isåfall så får du betala mig 50K först så jag vet att du inte scammar mig, du kommer inte att ångra dig. det garanterar ja dig!
en dag för 50k???? lol
en dag att prova på den gratis
om den e bra så koper jag den
Nöt!
hans autominer är ett script så han kan inte göra så du "testar" den
Jaha :lol:
Exakt!!!!! Äntligen nånn som fattar! Som sagt, ja säljer mina egna hemmagjorda scripts. Autominern är riktigt fin. tjänar 160-180K på 3 timmar! =) fattar inte varför ingen vill köpa! Fri support och uppdateringar ingår!!!
↗ till inläggetMen om man tjänar 160-180k så kan han väll få låna den i 2,5 timmar så får du ju pengarna sen :/Exakt!!!!! Äntligen nånn som fattar! Som sagt, ja säljer mina egna hemmagjorda scripts. Autominern är riktigt fin. tjänar 160-180K på 3 timmar! =) fattar inte varför ingen vill köpa! Fri support och uppdateringar ingår!!!
Och det är nog ingen risk att han scammar dig om minst 50 pers ser att han lånar den här på forumet... -.-
↗ till inläggetMen det fattar jag.. Alla vill inte fuska.fattar inte varför ingen vill köpa!
lägg ner alla VAFAN cheats e olagligt på runescape svårt och fatta !?! :evil:
den av er som jag får reda på unescape namnet bannar jag personligen särsiklt dig
joe cool999
hoppas du gillar o bli bannad för du kommer nämligen bli det
↗ till inläggetNär man reportar på rs tas ett snapshot,om man inte ser att han bryter reglerna på den blir han inte bannadden av er som jag får reda på unescape namnet bannar jag personligen särsiklt dig
joe cool999
hoppas du gillar o bli bannad för du kommer nämligen bli det
men vafan... sluta macroa bara då !
lol! Jag vet inte ens vem Joe Cool999 är! Jag säger f*n inte vad ja heter på RS. Föressten så e de inte du din lille mörtfjärt som bestämmer om ja ska fuska! Kolla bara på sidan! de e en fusksida! Noob! Dra och lira CS om du inte e nöjd. Fy f*n för sånna som dig! Hahaha lol! Du har f*n gjort bort dig! Vet du att du själv kan bli banned för missuse of report system! Hahahahahahahahahahahaahahhahahaah din lille noob! Blir så förbannad! Vill du inte köpa, knip!
↗ till inläggetlol! Jag vet inte ens vem Joe Cool999 är! Jag säger f*n inte vad ja heter på RS. Föressten så e de inte du din lille mörtfjärt som bestämmer om ja ska fuska! Kolla bara på sidan! de e en fusksida! Noob! Dra och lira CS om du inte e nöjd. Fy f*n för sånna som dig! Hahaha lol! Du har f*n gjort bort dig! Vet du att du själv kan bli banned för missuse of report system! Hahahahahahahahahahahaahahhahahaah din lille noob! Blir så förbannad! Vill du inte köpa, knip!
Kopierad från en annan tråd , du heter visst joe cool999 på rs!
D'ooooooh! Looks that you guys caught me red-handed, men ja har aldrig macroat med det accet för det e mitt main acc.... Och förresten så använder ja inte macro mer
↗ till inläggetJag har ju en som jag har gjort. Men den kostar minst 100K rs cash. Sorry, de flesta autominers et.c kostar. =( Men ja hjälper er gärna om ni betalar. ;)
Asså hur länge får jag ha autominern om jag betalar först 50k??? :medieval:
skit samma. du får den permanent för 50K, om du betalar mig först. så mejlar jag allt du behöver.
Nej men snälla sluta fuska det förstör bara rs!