ZyClone Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 nån som vet när half-life 2 kommer och hur mycket det kommer att kosta :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 nån gång denna sommar.. men.. inte precis en bra releasedatum.. summer 2004 release.. d kan ju va vilken dag som helst på typ 100 dagars <_< hoppas d kommer precis när sommarlovet börjat :D då ska man råspela hela sommarn :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 en sak är säkert och det är att jag kommer att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Hoppas det mest kommer efter sommarlovet. Då blir det kallt och kyligt och då vill man helst vara inne och ha skönt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Är ni säkra på att er dator klarar av det? Det skall vara det mest krävande spelet någonsin till PC. Det kommer även till Xbox som jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jo jag vet det. Ska väl samla till ett nytt 3D-kort. Det kostar omkring 1000-3000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Denna Dator klarar nog av det, om inte blir jag förvånad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 det släpps 2004-09-30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 ska ialafall inte köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 min dator kommer att klara det, den är för j*vla kraftfull, den tog far cry som ingenting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag tror dem flesta nya o bra datorer klarar hl 2 .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Markus Nordangård Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.