↗ till inläggetHan var elak och jag var elak tillbaka... :angry: Han var faktist väldigt oförskämd! Han började kalla mej och andra för noob för ingenting! Han vill bara skryta att han är bäst och vara elak mot andra och det tycker jag inte om! :angry: !!!!!Ja, jag har semre tider! Jag ville bara få tyst på idioten. :gitarr:
Genvägar På Mario Kart Double Dash
Jag kan egentligen hålla med dej om att man inte ska kalla någon noob.
↗ till inläggetJag hatar elaka mäniskor! :angry:Jag kan egentligen hålla med dej om att man inte ska kalla någon noob.
mer en det som skrivits i den här tråden finns det inte
↗ till inläggetJag kan egentligen hålla med dej om att man inte ska kalla någon noob.
Det är onödigt av The Jedi och Supermario89 att bråka men jag måste också säga att det är dålig stil att skryta om att man är 3:a bäst i Sverige fy vad dålig stil Supermario89
Skriv inte fler inlägg efter varandra. Det finns en funktion som kallas 'ändra'. Använd gärna den i fortsättningen om det är något du glömt skriva. //epaaj
Ja! Där ser ni! Han är självisk och elak! :angry:
Okej...'Jag skryter iaf inte att jag är bland de 20 bästa i Sverige...
Fast det var dåligt av er båda...
Ja... jag ber om ursäkt. :( Det var dumt av mig. :(
det var mycket bra!!eller hur :D
Vad var mycket bra? :(
jag är också ganska bra
Vad menar du? :(
Han menar att han också är bra på mario kart double dash.
Men har någon spelet vad kostar det?
↗ till inläggetKostar ungefär 199kr. Exempelvis på webhallen. :(Men har någon spelet vad kostar det?
VAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BARA!?
↗ till inläggetJa, fast nu kostar det 259kr. :)VAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BARA!?
konstigt. MKDD är ett känt spel och kostar så lite.
↗ till inläggetDet är väll biligt för att det inte är så nytt. :)konstigt. MKDD är ett känt spel och kostar så lite.
det var mycket biligt om deet var inte så nytt.ttoppen tycker jag
↗ till inläggetHAR du Mariokart? :huh:det var mycket biligt om deet var inte så nytt.ttoppen tycker jag