💬
Logga in
Fuska.se

Skit Också Med Twilight

53 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Men Grozzer har du tänkt på att på ww fs & fsa så kan man spela multiplayer.

Men håller igentligen med dej. Jag hadde köpt FS på tradera och när det äntligen kom så hadde spelet multiplayer. Hadde redan ALTTP till SNES.

Nivå 0 · Nykomling

Svin kul om det blir en multiplayer del! Det kanske kan likna multiplayer på Halo? :)

Nivå 0 · Nykomling

Ja det skulle faktiskt bli rätt kul. Ett sådant zelda multiplayer spel.

Ågrar mej från förra inlägget.

Nivå 0 · Nykomling

Hoppas! Hoppas det kommer en multiplayer del! :gitarr:

22 Aug 2005

Tycker oxå det skulle va kul, men jag tror inte att det kommer nått multiplayer

Nivå 0 · Nykomling

Men dom kanske gör det! :gitarr:

26 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

jag fyller år i november synd att det kommer 2006.jag har vätat i 3 år nu.jag orkar inte vänt.men efter 3 extra produktions år så blir det nog ddet besta av alla :unsure:

7 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #48

det kommer iallafal i år och jag har förhandsbokat det :gitarr: kommer bli skitkul

Nivå 0 · Nykomling

Jag förbokade i Augusti!

För mig var det tur att det kommer i April!

För i november köpte jag Nintendo DS med Mario Kart:DS!

8 Jan 2006

har väntat i över 1 år nu men det känns som om det kommer vara värt väntan. Först var datumet i november (kanske tidigare först) sen bestämde dom sig för att göra mer saker till spelet och det ska nu komma ut i 2006 första kvartal. Men om dom ändrar datum en gång till blir jag förbannad!!!

Nivå 0 · Nykomling

aa jag me men om dom ändrar för att lägga till multiplayer läge så e det ju ändå värt längtan

Nivå 0 · Nykomling

Just nu idag 8 januari 2006 så är det enligt spelbutiken 96 dagar till release :cool:

Nivå 0 · Nykomling

titta på Nintendo och på nyheter sen kan du titta igenom de så ser du när det kommer ut typ april elr efter..... :cry: TWILIGHT!!!!!

9 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Det blir nog det bästa Zeldat nånsin.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in