Började om mitt sapphire, men var det bra att jag tog Torchick.. För det är väll Team Aqua man möter i Sapphire? Har för mig att jag mött både Aqua och Magma.
Pokemon
det är Team Aqua som man möter och det var ett bra val att börja med Torchic, för han är bra att ha i ligan.(Klarade ligan med min Blaziken på level 100 helt själv)
ok Tack
JAG TYCKER SCEPTILE :visslar:
Sceptile är den bästa tycker jag. Torchic lär sig inga bra attaker förutom sky uppercut!
Om man inte utvecklar Torchic kan han lära sig Flamethrower på lv 59 tror jag.
ja just det det kommer jag i håg
Det kvittar vilken man tar..beror på tränaren hur bra pokemonen blir..
jag har blaze kick fire punch slash och ember.. ember blir nästa attack att byta ut om inte den nya är dåligare än ember och bättre än slash så byter jag mot slash istället.. men det är bra att ha en normal attack.. eller asså slash för om man möter en pokemon som det tar typ 1hp med fire attacker.. då kan man göra slash istället
Jag tränade upp Torchick,och jag tror den lärde sig Flamethrower i 50 typ......
Jag brukar alltid ta Mudkip från början, den är så söt det är därför :P Men Swampert är väll bra i strid eller? Han är ganska stark har jag för mig :meddum:
↗ till inläggetJag brukar alltid ta Mudkip från början, den är så söt det är därför :P Men Swampert är väll bra i strid eller? Han är ganska stark har jag för mig :meddum:
Alla säger att han suger!
↗ till inläggetSuger!? Han är väll bra? Har hafft honom innan! Klarade ligan med honom :lol:Jag brukar alltid ta Mudkip från början, den är så söt det är därför :P Men Swampert är väll bra i strid eller? Han är ganska stark har jag för mig :meddum:
Ja,men Blaziken är bättre....
mudkip är bäst av dom första utveclingarna, grovly av dom andra och blaziken av dom tredje
Jag har nästan alltid tagit Mudkip :lol: Bara för att han är söt inte för styrkan hehe.. :meddum:
↗ till inläggetJa,men Blaziken är bättre....
Så fel ni har... Mudkip är den bästa av dom i alla utvecklingar.
Här är dom gym han är supereffektiv på:
1:a gym
2:a gym
3:e gym
4:e gym
6:e gym (Om man lär den Ice Beam)
7:e gym
Och så är han skitbra i ligan.
Här är dom gym Blaziken är supereffektiv på:
2:a gym
3:e gym
6:e gym
Och så är han sådär i ligan.
Alltså måste ju Mudkip>Marshtomp>Swampert vara bättre än
Torchick>Combusken>Blaziken.
Jepp! Swampert suger inte alls, han är asbra på nästan alla gym! :P
Alla i min klass säger att treecko är den bästa,men....TORCHICK ÄGER FETT!!!!!!!!(Dom anra är inte dåliga,men inte lika bra som torchick) :gitarr:
↗ till inläggetJag tycker Mudkip äger!! :P Han är ju bra och ha om man har Ruby då möter man ju team magma! :medieval:Alla i min klass säger att treecko är den bästa,men....TORCHICK ÄGER FETT!!!!!!!!(Dom anra är inte dåliga,men inte lika bra som torchick) :gitarr: