Gäst Andreasswf Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 det finns ett dive ställe i strömmarna som jag gick in till der fanns det blarrie men min kompis sa att jag skulle gå in i en gråtta i strömmarna PS jag har wailord och relicanth :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Hur menar du egentligen! Om jag tror rätt så ska du göra så här! Gå in här och sen hoppas jag också att du kan engelska för det står på engelska här! http://www.psypoke.net/rs/legendaries.php Gå in där och läs texten på "193 - Regirock, 194 - Regice and 195 -Registeel2 Om du nu förstår vad jag menar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jepp jag kan engelska flytande :P sen men nu gör jag som det står men det ordet blir blouphered jag kommer inte längre!!! need help :new_2gunsfiring_v1: :new_ukliam2: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 vad menar du med blouphered?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 vet inte men i´dive stället i strömmarna så står dep blouphered tror jag för jag tydde det :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg