Hur gör man om ps2 spel och gc spel till xbox spel :huh:.
Är det lagligt :blink:
Hur gör man om ps2 spel och gc spel till xbox spel :huh:.
Är det lagligt :blink:
Kan man göra det??? :blink:
För det första kan det ju knappast vara lagligt,Och för det andra hur ska du göra om Ps2 format eller Gc format till Xbox användning?
Vet ej men jag vet att man kan göra det :gitarr:
Nja det går kanske inte för jag har aldrig hört nått sådant förut :bah:
jag tror inte att det fungerar :(
Jodå ^_^
jag tror inte det går för gc spelen mycket mindre en x box spelen och sämre hehe
Det är helt omöjligt.
gc går nog inte men ps2 går min kompis kompis har ett sådant tex
då har han nog byggt om hela skiten!
man kör upp hela skiten i datorn så klart sen gör man om filerna men vilka och hur
Då får du spela emulator på Xbox, vilket är alldeles för krångligt för att jag ska klara det. Förmodligen hela omvärlden oxå.
det går om du trycker in ps2/gc spelet i cd/dvd romen sen får du utforska skivan och ändra namn på filerna och en massa skit eller så får du fixa emulator till xboxen typ som jag brukar ju spela zelda på xbox och duke nukem 64
↗ till inläggetdet går om du trycker in ps2/gc spelet i cd/dvd romen sen får du utforska skivan och ändra namn på filerna och en massa skit eller så får du fixa emulator till xboxen typ som jag brukar ju spela zelda på xbox och duke nukem 64
ja jag vet menvilka filer jag hitar inte någon ps2 emu heller
asså e det inte svårt för dom har ju inte samma knappar
dem har lika många
Jag vet att det ska fungera det var nånstans typ på Gamespot forumet dom sa nått om att det fungerade och så sa nån hur man gjorde
kan du säga vilken addres det var till det forumet?? :huh:
↗ till inläggetkan du säja vad addresen är till det frumet :huh:Jag vet att det ska fungera det var nånstans typ på Gamespot forumet dom sa nått om att det fungerade och så sa nån hur man gjorde
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in