hacker Skrivet 2 September 2005 Rapport Skrivet 2 September 2005 okej om ni fick välja ett spel av: emerald,fired,water,crystal versionerna som ni skulle tycka ( bli är ska bli, lätt detta! ... ) bli poppis! om ni undrar varför jag " undrar " varför som jag vill veta av er .. så är det för att jag vill veta vilket spel du ( bli är ska bli, lätt detta! ... ) ( SOM DU TYCKER SKA BLI POPPIS )
Darkness Skrivet 26 September 2005 Rapport Skrivet 26 September 2005 okej om ni fick välja ett spel av: emerald,fired,water,crystal versionerna som ni skulle tycka ( bli är ska bli, lätt detta! ... ) bli poppis! om ni undrar varför jag " undrar " varför som jag vill veta av er .. så är det för att jag vill veta vilket spel du ( bli är ska bli, lätt detta! ... ) ( SOM DU TYCKER SKA BLI POPPIS ) jag tycker emerald!!
Gäst joakim1147 Skrivet 29 September 2005 Rapport Skrivet 29 September 2005 jag vet.................emerald!! sa du nåt om water? de finns inge sånt
Darkness Skrivet 29 September 2005 Rapport Skrivet 29 September 2005 nä det finns inget som hetr water
Rekommendera inlägg