I templet där man hittar dark mirror har jag problem. Jag behöver en nykel. Jag har kommit till ett rum med fyra deku skrubs som är i andra dimensonen (Moon Gates). dom säger något om en stor staty och en masa sifror. så här säger dom: 1. Put four in a vertcal line. 2. Break oil pots. 3. On the left wall. 4.Four push together as one. Om någon fattar vad jag ska göra så säg till.
Zelda Four Swords
Det är instruktioner för hur du ska komma igenom en vägg.
Stå i en vertical linje, släng oljekrukor, mot väggen,(Konstigt jag slänger den alltid ifrån mig :/ ) De fyra trycker mot väggen tillsammans.
Vilken väg? och varfår man oljekrukor.
du har four swords! Det har jag altid viljat ha.
är det kul?
Ja det äger! men i det här forumet ska det handla om att hjälpa mig.
Hallå??? Hjälp!!
↗ till inläggetI ett forum tar det minst 24 timmar innan man får riktig hjälp.Hallå??? Hjälp!!
Skriv in ett riktigt svar istället!
Tålamod!
Dom som kan svaret har säkert ett LIV också vettu.
Jaja jag väntar men kan inte du svaret?
Hallå du visste ju svaret!
Kommer inte ihåg.
Tycker inte om att komma ihåg alla Dungeons.
DO,H!!
Jag ligger risigt till mitt spel har ståt på i 5 dyngn för att jag inte kunat spara för att jag suttit fast! Gissa om räkningen blir hög! :unsure:
Jag har köpt ett nyt spel. Det kostade 600 spän. Utan hjälp går det inte och klara Money for nothing Money for nothing. Hjälp jag har sutit fast en vecka ingen hjälper mej med någonting hjälp ingen svarar Money for nothing money for nothing.
SNÄLLA NÅGON LYSNA HJÄLP. Från och med nu hjälp strekar jag tills jag klarat det här.