💬
Logga in
Fuska.se

Bensin/olja, Priset

135 svar · startad

Men varför köper du då dyra kläder istället för billiga, om billigt är bättre ?

Moderator Moderator

För att det är kvalitet, men jag menar inte allt. Saker jag vill ha billigt är: bensin, skatt, hyra och liknande saker

Har jag fattat dig rätt vill du kunna köpa bensin av dålig kvalitet?

Moderator Moderator

Nej, jag vill kunna köpa billig bensin, och all bensin har typ samma kvalitet

31 Oct 2005

Ja, det är bara diesel som har en annan kvalite :P.

Kanske nån mer, vet ej så mycket om bensin kvaliten.

Angående att Xade köper dyra kläder är att han vill ha bra kvalite, samma här.

fast 7-9kr klassen är perfekt :D.

Xade, borde du inte börja klaga på USA att det blir så dyr bensin eftersom dem snor alt från irak ??.

Du borde vrida hakan lite mot USA och inte bara mot irak tycker jag.

1 Nov 2005

Skulle Xade klaga på USA ? Lär inte hända, eftersom han tycker ALLT de gör är bra, varendaste liten grej.

5 Nov 2005
Moderator Moderator

Exakt, varför klaga på dem. De har bättre användning för oljan än nån annan

6 Nov 2005
↗ till inlägget

Sesåbra, du tycks vara nöjd med att USA:s oljeförbrukning får priserna att skjuta i höjden.

jag kommer få köra moped för 30 kronor/litern till nästa sommar. :(

7 Nov 2005
↗ till inlägget

jag kommer få köra moped för 30 kronor/litern till nästa sommar. :(

Etanolkonvertering? :)

Tramp moppe ?

↗ till inlägget

Tramp moppe ?

Trampmoppe?

Soldriven ficklampa?

Motorsåg driven av hederlig armkraft?

Gösta Petter, som folk skriver.

↗ till inlägget

Tramp moppe ?

jadå, det borde funka ;) testa, du lär inte torska påt iallafall, annars så finns det billigare sätt, slå hål på tanken på en bil och slanga, det går bara på plåt tankar, för plast spricker som s*tan och sprutar och har sig på allt och alla, gamla bilar som 240 och äldre saabar har sånt ;)

Moderator Moderator
↗ till inlägget

Vi borde också ta från mellanöstern vi behöver också den bättre

↗ till inlägget

Tramp moppe ?

ooooiiiiuuu,oooooiiiiiiuuuu ! språkpolisen är här ! Snälla konstapel, slå mig inte !

Moderator Moderator

eh... okej... vad du nu menar med det där så hör det inte hit... <_<

Apoca: eller så sänker man priset

xade, ja, det kan ju va en smart lösning på problemet, eller så sänker man skatterna, typ mer än 7 spänn enbart i skatt är ju f*n drygt, s*tans j*vla cp regering som inte fattar vad folket vill, lugnt mer än hälften av sverige befolkning säger ja till sänkt bensin skatt, och resten kan tänka sig att det vore bätre om den sänktes...

8 Nov 2005
Moderator Moderator

Kom du på att det var fel på regeringen först nu... därför moderaterna ska vinna så blir det andra grejer

det är vänsterpariet och miljöpartiet som ska bort innan jag blir glad, det är dom som sätter stop för sänkt sprit skatt och bensin skatt, regeringen som finns nu suger iförsig också boll, så därför ska det vara anarki

↗ till inlägget

det är vänsterpariet och miljöpartiet som ska bort innan jag blir glad, det är dom som sätter stop för sänkt sprit skatt och bensin skatt, regeringen som finns nu suger iförsig också boll, så därför ska det vara anarki

mm kanske det e regeringens fel så därför borde man anordna val så att man får rösta o sen får man se vad folket tycker...man borde göra så med andra "stora" frågor tycker jag men vänster partiet o miljöpartiet kanske inte vill

sänka det e kanske för konsekvenserna asso överdrivet förbrukning av bensin,olja sak samma...tycker att formula1 o andra såna racer o rally som förbrukar bensin

och e onödiga det e ju bara slöseri me bensin!

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in