Ratchet Skrivet 3 September 2005 Rapport Skrivet 3 September 2005 Som sagt är ju inte psp regionsfria men kan man få dem att bli det (så man kan spela filmer från vilken region som helst), typ ladda ner från nån hemsida eller så. Man kommer kanske att kunna ladda ner det som internett update från psp men det kan man inte ännu!!!
pollenallergi Skrivet 3 September 2005 Rapport Skrivet 3 September 2005 Var jädrans försiktiga när ni laddar ner saker till eran PSP som inte Sony eller deras medhjälpare släppt själva..
Ratchet Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Skrivet 3 September 2005 ja, det kan ju vara hurdan skit som helst som man kan råka ladda ner. (skrev detta från psp:et) :blink:
suna Skrivet 5 September 2005 Rapport Skrivet 5 September 2005 (redigerat) spelen är regionsfria filmerna är det inte.. jag spelar själv spel från .us på min .jap psp. det går även att kopiera dvdfilmer och lägga på minneskort för att senare se på era psp Redigerat 5 September 2005 av suna
Gäst Fatosh Skrivet 5 September 2005 Rapport Skrivet 5 September 2005 (redigerat) Jo då, Min kompis importerade en psp, Och hans är regionfri. Redigerat 5 September 2005 av Fatosh
Ratchet Skrivet 6 September 2005 Författare Rapport Skrivet 6 September 2005 hur kan hans va regionsfritt då? har han laddat ner nåt... :huh:
svenolof Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Skrivet 21 Oktober 2005 nej det brukar inte funka med regionsfrit min ps2 är usa region men jag har bara svenska spel fast den är köpt i sverige rät konstigt att den är usa region
LuddE Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Skrivet 21 Oktober 2005 Japanska psp har samma region som europas och kan spela upp filmer med region 2(?) , det är bara psp från USA med region 1(?) som inte kan spela upp filmer från europa...
Rekommendera inlägg