jag har köpt wow precis och jag undrar vilken sorts gubbe jag ska vara
tacksam för svar
olika gubbar är antagligen olika bra på olika saker t.ex. nån är bra på tanka men inte skada
jag har köpt wow precis och jag undrar vilken sorts gubbe jag ska vara
tacksam för svar
olika gubbar är antagligen olika bra på olika saker t.ex. nån är bra på tanka men inte skada
↗ till inläggetjag har köpt wow precis och jag undrar vilken sorts gubbe jag ska vara
tacksam för svar
alla gubbar är lika bra ...... :meddum:
↗ till inläggetVa en Tauren druid! :)jag har köpt wow precis och jag undrar vilken sorts gubbe jag ska vara
tacksam för svar
har en vän som är allianse och ska spela med honom såd et funkar nog inte me tauren
TROLL SHAMAN!
va gnome mage
rogue e ochså bra...
Night elf Druid Lätt! :cool:
night elf driud är bra med ja :D
Om du ska va alliance så ska du va Gnome warlock!!
va Human-Worier
human priest
Rogue warrior .
Om du frågar mig så ska du själv välja.
Lite beskrivningar kan du få på worldofwarcraft.com ;)
Själv föredrar jag Warlock, men alla har ju sin smak.
Lycka till, i vilket fall :)
↗ till inläggetUndead_fred's svar:mm ifall du ska vara warrior då ska du vara tauren men det är på horde sidan. Mage då ska du vara gnomes eller pasar bra som warlocks.jag har köpt wow precis och jag undrar vilken sorts gubbe jag ska vara
tacksam för svar
Rouges aa då ska du vara night elvs eller undead eller troll men jag valde en night elv warrior. Paladin ja då är det dwarfs och humans. Hunter passar bra till night elvs och orcs. priests då ska du vara human,night elv eller undead. så det va det dom ska vara bra som jag sa.
AAAA.....måste vara med i horde...ingen alliance.....FOR THE HORDE
All for the alliance, and FOR IRONFORGE! Gnome rogue eller dwarf warrior/präst!
finns ju bara ett alternativ Gnome warrior
Dvärg Präst, sicken pvp!
dej dwarf hunter :evil: dom aeger
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in