💬
Logga in
Fuska.se

Zelda windwaker, Dragon rost cavern HJÄLP!

12 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

kan ngn hjälpa mig...har fastnat o kommer ej vidare...kan inte hitta en kista som hamnade på "andra"våning efter att jag hookat mig ner till ett rum med den där linan man fick. kommer inte in i den dörr som vaktas av en skorpion. var finns den nyckeln...har letat överallt... HJÄLP!!!

Nivå 9 · Veteranfuskare

om det finns en knapp i närheten ska du slå på Skorpionen tills den blir en boll och sedan ställa den på knappen

Nivå 3 · Lärling

jag kanske kan hjälpa dig (jag har det inte men min kompis har det) om du förklara lite mer

15 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

Använd Grappling Hook några gånger så blir den en boll sen så bär du den till knappen i närheten.

Nivå 7 · Fuskare

hej, jag tror jag gjorde samma fel som du har gjort. när jag fick grappling hook så stack jag direkt till bossen men man har ju inte nyckeln, fortsätt längs med gången som medli säger åt dig att göra sen kommer du rätt det lovar jag :oops:

16 Jan 2004
Nivå 3 · Lärling

efter du har fått grappling hook ska du ta den tills du kommer till ett ställe som man går in i där finns en bro om du hygger sönder den så kommer du märka vad du ska göra efter det

17 Jan 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare
efter du har fått grappling hook ska du ta den tills du kommer till ett ställe som man går in i där finns en bro om du hygger sönder den så kommer du märka vad du ska göra efter det

och glöm inte att om du ser en låst dörr nånstans i lavavåningen så ska du Hänga på den där pinnen....när du gör det så utlöses en knapp och gallret åker upp igen

Nivå 3 · Lärling

sen när du e vi slutet där elden kommer upp på platan så ska du snurra i mitten av den då går alla rep av

18 Jan 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

mmm...det hade jag svårt för...jag försökte att slå ner en i taget....men det gick inte...

Nivå 3 · Lärling

de testa jag me men min kompis va me mig eller mina så när jag gjorde felet så sa en att man kancke skulle snurra

20 Jan 2004
Nivå 7 · Fuskare

det enklaste och roligaste sättet vad jag tycker är att ta en fackla eller vad det är och tänder eld på skräpet sen svingar jag det mot repen :)

Nivå 3 · Lärling

joo de e ju skoj

23 Jan 2004
Nivå 2 · Novis

har du klarat det nu :P..

jag fastnade ochså där först

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in