:unsure: :unsure: tips till jak2 jag är i kloakerna och ska skydda 3 snubbar tips tips tips!!
Behöver Koder Till Jak2
Skaffa action replay. Annars finns det inte, tyvärr.
↗ till inläggethur skaffar man action/replay???Skaffa action replay. Annars finns det inte, tyvärr.
:blink:
↗ till inläggetjag måste veta!!!! :oSkaffa action replay. Annars finns det inte, tyvärr.
På game kanske. p.s det är en fuskmaskin.
det gå inte att fuska på det spelet tyvärr
jag fattar inte riktigt vilket uppdrag du menar men om du beskriver det lite mer kanske jag kan hjälpa dej och ge tips...
↗ till inläggetokej?ehh jag ska väll skaffa action...men koder utan action....?jag fattar inte riktigt vilket uppdrag du menar men om du beskriver det lite mer kanske jag kan hjälpa dej och ge tips...
:blink:
↗ till inläggetokej?kolla här vid waterslums vattendelen av staden där finns det ett uppdrag lite drygt efter man får volcano fury då tar man en sak från en vägg eller något då kommer det massa transport skepp och sånt snälla ni måste hjälpa mej annars så krossar jag mitt playstation snälla för mitt playstations skull :unsure:jag fattar inte riktigt vilket uppdrag du menar men om du beskriver det lite mer kanske jag kan hjälpa dej och ge tips...
menar du det här? Swim Anywhere You Want in the Pumping Station
You can get rid of that annoying robot that kills you instantly by turning into Dark Jak and executing Dark Bomb in the water while the robot is in view. If done correctly your screen should shake a little and the robot should disappear.
hoppas det är det :meddum:
↗ till inläggetnej det är i waterslums vatten delen av staden :gitarr:menar du det här? Swim Anywhere You Want in the Pumping Station
You can get rid of that annoying robot that kills you instantly by turning into Dark Jak and executing Dark Bomb in the water while the robot is in view. If done correctly your screen should shake a little and the robot should disappear.
hoppas det är det :meddum:
men ni vet vad jag menar då man tar en sak och det kommer massa transport skepp med ondingar!!! :evil:
↗ till inläggetNej pa codejunkies.comSkaffa action replay. Annars finns det inte, tyvärr.
Finns inga koder tyvärr och Action/replay förstör bara den
↗ till inläggetFinns inga koder tyvärr och Action/replay förstör bara den
det var det jag sa !!! ;)
↗ till inläggetOKEJ :( JAG TROR ATT TRÅDEN ÄR ONÖDIG DÅ:(:(Finns inga koder tyvärr och Action/replay förstör bara den
↗ till inläggetMin ar har inte pajat playstationen, den funkar bra! :cool:Finns inga koder tyvärr och Action/replay förstör bara den
Min brorsa har klarat det och han andvände jetboard :cool:
ps.jag har också klarat det fast med vulcan fury :meddum: