Gäst Johan3043 Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Och hur brushar man?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Och hur brushar man?? <{POST_SNAPBACK}> man måste ha ett brushpack kolla här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Och hur brushar man?? <{POST_SNAPBACK}> varför tror du jag gav dig en länk? http://www.avatar-cre8tors.reklam/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 (redigerat) Och hur brushar man?? varför tror du jag gav dig en länk? www.avatar-cre8tors.t k Redigerat 14 September 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 ok... Men kan non förklara här i stellet?? (På svenska) Jag ger pris! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 (redigerat) först: hämta brushes. kolla deviantart.com bash eller orson är bra brushes http://www.deviantart.com/deviation/17262510/ packa upp dem om de är zippade gör ett nytt dokument med vit bakgrund ta fram penseln och välj Ladda penslar (eller något sånt) från där du väljer penslar. (klicka på den lilla pilen för att få fram en meny) leta upp din nerladdade brushpack välj en brush och klicka bara där du vll ha den. ta-daa! välj en ny, klicka osv. se bara till att färgen är svart och bakgrunden vit! ta nu Lager > Nytt justeringslager (eller något sånnt) > Färgbalans klicka ok i nästa ruta. dra sedan i reglagen så att du får den färg du vill ha. spara. klart! Redigerat 15 September 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 ok men moste man ladda hem det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 brushes måste du ladda ner. just bash behöver du inte ladda ner men några slags brushes MÅSTE du ladda ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 kan du ge mig en direktlenk till Där man fäår välja den där brushen då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 först: hämta brushes. kolla deviantart.com bash eller orson är bra brushes http://www.deviantart.com/deviation/17262510/ ... ^^^^^^ vad tror du det där är? ^^^^^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Vart ska jag klicka för att det ska laddas hem brushen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Vart ska jag klicka för att det ska laddas hem brushen? download to desktop kanske? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg