💬
Logga in
Fuska.se

skoluniform...

67 svar · startad

Bambi
Trådstartare #1

hej alla som går i skolan, lr inte gör de

va tycker ni om skoluniform?

borde man ha de i sverige? (rätta mej om ja har fel....finns de i sverige?)

varför ska man ha/inte ha?

ja tycker iaf att man inte ska ha de, för kläderna visar lite om ens egna personlighet...men de vore ju ändå bra för dom som kanske var mobbade lr utstöta...för dom kanske inte skulle vara mobbade eller liknande då...

Jag går i skolan och jag skulle inte vilja ha skoluniform för att man har kläder man vill ha på sig och inte nå slips och skit så man stryps :P.

Visst för en del personer typ som blir retade för sina kläder så är det väl bra.

Ut med uniformen och in me nalle pu och in me nalle pu.

UNIDFORM SKA DET VARA!!!!!! man känner sig typ. rik och från en uppfostrad familj

Jag tycker att man inte ska ha det för att då får man ha vilka kläder man vill fast det skulle vara bra ned det fär att då vet man vilka kläder man ska ha

mna ska lätt inte ha skoluniform man ska ha egna coola :mrgreen: kläder men dt e som e bra med det är att man inte ka mobba andra för deras kläder...

Jag tycker inte det för det är så jobbigt att sätta på sig alla dom där kläderna så jag vill nog inte det! :frown:

Jag tycker inte man ska skoluniform!

skoluniform vore bra, det är coolt med enighet

UNIDFORM SKA DET VARA!!!!!! man känner sig typ. rik och från en uppfostrad familj

SKOLUNIFORM ÅT FOLKET 8)

16 Jan 2004

¨jag vill inte ha det för jag tykker det är töntigt

samma här tobbis!!

bort med skol uniform från sweden sverge schweden schvetchea swcchedeh and suise

?????

va menar du

Uniform måste man betala penger men det ska va gratis at gå i skolan i sverige så bort med det j***a skoluniformen.

Det har du rätt i 0013!!

Hade varit rätt kul med skoluniform om det hade varit lite skönare kläder.

17 Jan 2004
Bambi
Trådstartare #18

nu har dom flesta sagt va dom tycker...å ja tycker man borde testa i nån skola...för å se hur de funkar, de vore skoj. dessutom tycker ja de vore rätt fett me skoluniform å alla hade samma kläder å så typ värsta ledet så såg de ut som militären :P å dessutom hade man inte fått massa tvångsångest varje morron när man ska välja kläder...då e de bara ta uniformen å dra

19 Jan 2004

jepp

20 Jan 2004

skol uniform suger jag skulle aldrig ta på mig en sån.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in