💬
Logga in
Fuska.se

Zelda: Majoras Mask

10 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Jag böver hjälp på Zelda: Majoras Mask jag är i stonw temple..... jag undar hur dödar man bossen?

:huh:

2 och jag undar måste man ha alla 20 masker ? för att klara spelet`?

Menar du ¨snow¨temple ir?

Man behöver inte alla för att klara ut spelet, men om du vill ha alla hjärtbitar och sånt måste du ha alla masker

Nivå 10 · Veteranfuskare

Visst är det ormarna eller?

Nivå 3 · Lärling

det är tjuren i snowhead temple, du ska ha goron mask på dig o rulla tills du får taggar och sen hinna ikapp honom o träffa han me taggarna tills han dör (ps han kommer att göra andra attacker som att vända på sig o kasta nån sorts blixt som du ska gå åt sidan för att undvika, kasta bomber o så kommer tappar att falla ner när han e döende)

14 Sep 2005
Nivå 2 · Novis

eller så kan du bara stå vid dörren och sjuta eldpilar på honnom!!

Nivå 3 · Lärling

jag brukar rulla åt motsatt håll som tjuren springer och det funkar ganska bra för mig :medieval:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Eller är han inte i Stown tempel?

Han skrev ju Stonw. Det verkar vara Stown tempel

Men vvilket tempel är du på?

15 Sep 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #8

Nej nej inte snow tempel det är med en 2 stora ormar sen har jag en mask som jag blir stor jag fattar inte hur man dödar den näst sisat bossen :lol:

Nivå 3 · Lärling

Man behöver visst alla masker för att klara spelet! Jag har alla i alla fall hade det inte varit för dom skulle jag inte klarat spelet. Men om du menar bossmaskarana är dom viktigast.

16 Sep 2005
↗ till inlägget

Man behöver visst alla masker för att klara spelet! Jag har alla i alla fall hade det inte varit för dom skulle jag inte klarat spelet. Men om du menar bossmaskarana är dom viktigast.

Om man vill klara allt till 100% och hitta allt, ja. Men om man bara vill klara sista bossen behöver man inte alla masker
21 Sep 2005
Nivå 7 · Fuskare

1. Man kan ha 24 masker

2. Ta detta i N64 Zelda forumet

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in