spelar ni nått instrument?
jag spelar el-gitarr på torsdagar =)
bara för att jag spelar det så tro inte att jag är nån som älskar hårdrock
spelar ni nått instrument?
jag spelar el-gitarr på torsdagar =)
bara för att jag spelar det så tro inte att jag är nån som älskar hårdrock
typ bara på musiken i skolan i så fall :D just nu spelar vi gitarr och jag suger värkligen så du som spelar el-gitarr har du något bra tips?
Jag spela tvärfjöjt på torsdagar men bara för det gillar jag inte annan sorts musik!
ja lärde mejj spela ukulele i skolan...för er som itte vet va de e, så ska ja säja er att de e de instrumenet som hawaii e känt för, men de kommer från portugal. typ som en gitarr, fast mindre å me fyra strängar.
Jag har spelat piano.
spelar piano
spelar piano man kan spela tuba hehe och gitar :)
jag ska(eller vill) börja spela bas, det är tufft, annars vill jag börja spela säckpipa
jag ska(eller vill) börja spela bas, det är tufft, annars vill jag börja spela säckpipa
kontra bas eller el-bas???,sjävl ska jag börja spela saxofon och står i kö till att spela det instrument jag är bäst på nämligen piano...sen keybord sen synt..
Jag spelar inget instrumet!
Ukulele låter skönt. Själv spelar jag mest gitarr om jag ska spela nåt instrument.
Jag ville börja att spela key-board för att jag är ganska bra på det just nu jag kan nästan spela füre elise tror jag att den heter och en är skit svår fast jag klarar den nästan
Für Elise är ju aslätt att spela på synth eller keyboard.
Instämmer.
Har liksom testat båda.
Spelade Keyboard ett antal år fast till slut fanns det inget mer att lära sig så jag bytte till piano. Ska ta grade 3 nån gång runt maj.
Für Elise är ju aslätt att spela på synth eller keyboard.
så du kan det med 2 händer?
jag kan spela bas, el-gitarr och trummer jag har gort ett eget band med mig själv Fredrik gitarrist Robin basist Jocke sång Hanes trummer
Jag spelar inget instrument men ska kanske börja
jag hatar att sjunga å spela det är löjlit
Jag spelar Gitarr :P
Spelar Akustisk gitarr och El gitarr
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in