MythBusterGTA Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Har fastnat på Zero uppdrag då man flyger 1 miniflygplan och ska skjuta ner 5 st personer (bil+cykel).. Till er som har klarat detta uppdrag, säg mig körde ni ända tills ni klara det eller finns det nåt fusk? Det är nämligen så att mitt bränsle tar slut innan jag hinner skjuta ner den sista människan :( Seriösa svar önskas :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Jag ligger ochså där och komemr nog göra detochså för jag lånade och fansna där och gav tebaks det.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Mja... Min kompis drog jag med mig och fick hjälpa mig. Men det är bara att träna på att flyga så du får bra flying skill så går det nog undan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Jag klara de på typ 3:de gången,men dom första 3 är ju lätt man dom andra 2 bilarna längre bort är svåra, du måste hitta den rätta vägen över husen helt enkelt!. ;) :) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enbom Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Ta dom som är närmast först, Lätt eller är du bara korkad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg