Boffaroffe Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 (redigerat) Jo, sant som det är sagt, jag snackade med han på mIRC idag och jag fick inte de orden jag vill höra från hans sida. Jag trodde han var lugn och skulle ta allting som ingenting, men ack, jag hade fel :P Han är elak kom jag på, jag "svor" aldrig till han MEN det gjorde han till mig :( Så alla ni som gillar darin, tänk efter hur han är som privat person och inte som artist i tv!!! Han är en äkta fjortis :s Så ni som gillar han för hans personlighet, tänk en gång till! Ingen är likadan i tv som i verkligheten! Här har ni då våran konversation, jag har inte redigerat den något! Exakt original! KLICKA HÄR! (Känsliga läsare VARNAS! Det kan förekomma ett par fula ord i texten tänk på det!!!) PS, jag är |No-Fear| Redigerat 19 September 2005 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 JAG VISSTE DET!DARIN ÄR EN IDIOT! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Tvi vale, vad gulligt. (lägg märke till kontrasten mellan orden) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Darin är dålig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m4liiiin Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 DARIN SUGER!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Det stämmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Finns inge värre än d*rin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Hur vet du att det är Darin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 www.darin.se -> chatt ELLER genom mIRC #darin @ irc.nexusirc.org Hans egna chatt, sen så sa dem att det var han där också ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbro Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Håller me Darin e en 18 årig morsgris som inte kan sjunga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Nf, jag kanske hade låtit den här tråden varit öppen om det inte hade blivit en massa spam. Men tyvärr.. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg