💬
Logga in
Fuska.se

Real Madrid?

28 svar · startad

Trådstartare #1

Real Madrid vet nån varför dom e så kasa :blink:

Varför är Allsvenskan så j-vla dålig?

↗ till inlägget

Varför är Allsvenskan så j-vla dålig?

möjligtvis för att sverige inte har så bra inhemsk liga. jag tycker också real madrid suger

Real Madrid skulle dock spöa alla lag i Allsvenskan lätt...

1. Real Madrid CF består av en hel samling överbetalda divor som inte kan spela tillsammans & föredrar sig själv före laget.

2. Istället för att spela fotboll mot främst mindre lag tänker man mer på lagmiddagen/kvalitetstid hemma, vilket resulterar i förluster mot lag som Osasuna.

3. Man är överskattade, hellre 11 hårt arbetande lagspelare á la Kiruna FF än 11 individualister som inte fungerar ihop.

4. Bottenlagen ger alltid 110% mot storlagen, däribland Real Madrid, samtidigt som Real inte ger mer än 50-60%.

5. En majoritet av lagen i La Liga tillhör "bottenlagen".

6. För riktiga supportrar kan det vara riktigt svårt att få tag på biljetter, vilket gör att läktarna fylls av företagsplatser & turister = ingen riktig känsla.

Ang. Allsvenskan är ligan extremt överskattad, tacka skvallerblaskorna pedofilbladet & sexpressen för det.

Jag tror att vi låg rankade 26:a i Europa, strax ovanför den irländska storligan som bl.a. innehåller storlaget Cork City som slog ut Allsvenska serieledarna Djurgårdens IF ur UEFA-cupkvalet.

21 Sep 2005
↗ till inlägget

1. Real Madrid CF består av en hel samling överbetalda divor som inte kan spela tillsammans & föredrar sig själv före laget.

2. Istället för att spela fotboll mot främst mindre lag tänker man mer på lagmiddagen/kvalitetstid hemma, vilket resulterar i förluster mot lag som Osasuna.

3. Man är överskattade, hellre 11 hårt arbetande lagspelare á la Kiruna FF än 11 individualister som inte fungerar ihop.

4. Bottenlagen ger alltid 110% mot storlagen, däribland Real Madrid, samtidigt som Real inte ger mer än 50-60%.

5. En majoritet av lagen i La Liga tillhör "bottenlagen".

6. För riktiga supportrar kan det vara riktigt svårt att få tag på biljetter, vilket gör att läktarna fylls av företagsplatser & turister = ingen riktig känsla.

Äntligen nån som fattar att real suger och barca äger

jag tycker även real är dåliga för dom inte har nån ungdomsvärksamhet. dom kan värva in spelar i 18 års ålder. det är deras ungdomsverksamhet

man kan inte köpa ett fotbolls-lag men abramowitch kan!

Trådstartare #9

Varför Allsvenskan e så kass för att MFF kom 1 föra året

22 Sep 2005
↗ till inlägget

jag tycker även real är dåliga för dom inte har nån ungdomsvärksamhet. dom kan värva in spelar i 18 års ålder. det är deras ungdomsverksamhet

Jo visst har de ungdomsveksamhet men ungdomarna får aldrig spela bara sitta på bänken
↗ till inlägget

dom värvar dom som unga när dom inte kostar något. det är deras ungdomsverksamhet

28 Sep 2005
↗ till inlägget

Varför Allsvenskan e så kass för att MFF kom 1 föra året

Beviset på att Allsvenskan inte är nån större liga är väll att Assyriska lyckats vinna matcher? :huh:

30 Sep 2005

Real Madrid äger sönder alla!! hur gick det för dom föra året da? just det GULD!

Real madrid e mitt f*n lag!

DOm har alla bra spelare te.x:

Ronaldo

David Beckham(kanske ska sluta där :( )

Figo

Zinedine

Mickael Owen

raul

och vad heter målvakten nu igen men ajja han e bra!

Så dom äger!!!

↗ till inlägget

Ronaldo

Figo

Zinedine

Mickael Owen

raul

Så dom äger!!!

Michael Owen spelar i Newcastle.

Figo spelar i Inter.

Ännu en med koll ser jag. http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_rolleyes.gif

Senast ändrad:

Robinho.. hur bra får man vara egenligen :kung:

1 Oct 2005
↗ till inlägget

Ronaldo

Figo

Zinedine

Mickael Owen

raul

Så dom äger!!!

man brukar veta vad spelarna i sitt favoritlag heter....

Senast ändrad:

3 Oct 2005

real madrid krossa mallorca med 4-0 typ :D :cool:

7 Oct 2005

och?? det laget hör hemma i segunda

10 Oct 2005
↗ till inlägget

Ronaldo

Figo

Zinedine

Mickael Owen

raul

Så dom äger!!!

om du inte vet vad real madrids målvakt heter så heter han så här Ilkner Casillas :visslar:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in