💬
Logga in
Fuska.se

Kan Inte Få In Mina Saker Snälla Hjälp!

13 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Allså jag har laddat hem Vapen,Bilar och mods. Men hur kan jag få in dom i spelet snälla hjälp!? :( :unsure: :(

9 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Allså jag har laddat hem Vapen,Bilar och mods. Men hur kan jag få in dom i spelet snälla hjälp!?                  :(                :unsure:                  :(

vet du hur an flyger framåt med Hydran? :unsure:

10 Oct 2005
Nivå 2 · Novis

det fins guider till det på gtamoods.com eller något sånt man behöver ett specielt pogram

19 Oct 2005
Nivå 4 · Lärling

Man måste gå in på filerna och radera dom gamla av det fordonet de ska ersätta sen ska man klistra in dom nya.

ha alltid en backup redo så slipper du söka på nya filer när du gjort fel ;)

Nivå 3 · Lärling

så om jag tar bort till exempel greenwood eller vad den nu heter som Sweet har och lägger in en Merca jag laddat ner så hittar jag den istället där?

Nivå 4 · Lärling

Ja ja tror de (90 % säker)

Kom ihåg att ta bort skriv skyddet!!!!! Annars tror ja att de inte funkar att lägga in nya fordon!

Nivå 3 · Lärling

och hur gör man det?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

och hur gör man det?

Ja tror de e höger klicka på mappen sen egenskaper och sen avmarkera skriv skyddet det kan krångla men då e de bara försöka igen...

Nivå 3 · Lärling

vilken map e det man ska högerklicka på?

Nivå 4 · Lärling

Jag har skickat en guide till en annan tråd under denna där är den bästa guiden med bilden och bra beskrivning och vanliga frågor så kolla där.

28 Oct 2005
Nivå 3 · Lärling

ok tack,ska se om jag hittar den

30 Oct 2005
Nivå 2 · Novis

e ni pundade eller man behöver txd pogram eller nåt sånt

21 Dec 2005

man behöver inte pogram. inte för jag vet hur man gör man jag är 100% säker på att man inte behöver nåt pogram.

28 Jan 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag har skickat en guide till en annan tråd under denna där är den bästa guiden med bilden och bra beskrivning och vanliga frågor så kolla där.

Jag har kollat på den. Bra tips :cool:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in