OmenChild Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Allså jag har laddat hem Vapen,Bilar och mods. Men hur kan jag få in dom i spelet snälla hjälp!? :( :unsure: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pinchi_15 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Allså jag har laddat hem Vapen,Bilar och mods. Men hur kan jag få in dom i spelet snälla hjälp!? :( :unsure: :( vet du hur an flyger framåt med Hydran? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 det fins guider till det på gtamoods.com eller något sånt man behöver ett specielt pogram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Man måste gå in på filerna och radera dom gamla av det fordonet de ska ersätta sen ska man klistra in dom nya. ha alltid en backup redo så slipper du söka på nya filer när du gjort fel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 så om jag tar bort till exempel greenwood eller vad den nu heter som Sweet har och lägger in en Merca jag laddat ner så hittar jag den istället där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Ja ja tror de (90 % säker) Kom ihåg att ta bort skriv skyddet!!!!! Annars tror ja att de inte funkar att lägga in nya fordon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 och hur gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 och hur gör man det? Ja tror de e höger klicka på mappen sen egenskaper och sen avmarkera skriv skyddet det kan krångla men då e de bara försöka igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 vilken map e det man ska högerklicka på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Jag har skickat en guide till en annan tråd under denna där är den bästa guiden med bilden och bra beskrivning och vanliga frågor så kolla där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 ok tack,ska se om jag hittar den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 e ni pundade eller man behöver txd pogram eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg