Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Jag undrar om cd key:n i condition zero funkar till 1.6? tacksam för svar :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 ja det gör den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doggy Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Ja, har du köpt CS så har du cd key till: CS 1.6, CZ, TFC, DoD och massor med andra roliga spel. Det är bara dom nya spelen som CSS, DoDS, HL2 o.s.v som den inte funkar till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Ja, har du köpt CS så har du cd key till: CS 1.6, CZ, TFC, DoD och massor med andra roliga spel. Det är bara dom nya spelen som CSS, DoDS, HL2 o.s.v som den inte funkar till. nu ljugder du om man köper conditon så får mana bara CS CSCZ för att få tfc dod o mer behöver man köpa HL1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Du får cs1.6 med cz. Det är vad jag fick i alla fall :S. Jag reggade mitt cz cdkey i Cz så fick jag 1.6 med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Du får cs1.6 med cz. Det är vad jag fick i alla fall :S. Jag reggade mitt cz cdkey i Cz så fick jag 1.6 med. Men var kan man köpa Cs cz då, det fins ingen stans har kollat överallt :blink: :cry: :huh: :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 dom har tagit tillbaka all cs spel för att dom ska göra en ny release av dom så dom kommer 30 oktober Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Köp nya cs:anthology då får du med cs 1.6 cz och massa andra spel. Dock inte halflife tror jag. Läs mer på http://www.megastore.se/template/next,Prod...?itemid=1215951 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Köp nya cs:anthology då får du med cs 1.6 cz och massa andra spel. Dock inte halflife tror jag. Läs mer på http://www.megastore.se/template/next,Prod...?itemid=1215951 Man får inte med Condition Zero i den. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Counter-Strike: Anthology innehåller... • Counter-Strike: Condition Zero • Counter-Strike • Tour of Duty • CS Bots • Deleted Scenes http://www.playzone.se/shop_product.asp?id=24369 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Alt har updaterats eftersom valve och ea games sammarbetar nu, mycket bättre :). Man kan också köpa css separat :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 jag köpte packetet med half life 2 deathmatc och half life source och half life2 och css Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg