MxRobin_64 Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Hej alla jag började spela San Andreas idag och jag undrar bara vad man ska göra när man spytt upp maten på pizzerian och vad man ska göra för uppdrag sen? majla gärna svar [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Panimala Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Hej alla jag började spela San Andreas idag och jag undrar bara vad man ska göra när man spytt upp maten på pizzerian och vad man ska göra för uppdrag sen? majla gärna svar [email protected] <{POST_SNAPBACK}> [/quote ok bil o sen så ska man prata med en som stor vid maken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Det kvittar vilket uppdrag du gör men vänta o ät efter du har spyt. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Kolla på lila kartan nere i vänster hörn där ska de finnas nån symbol! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg