💬
Logga in
Fuska.se

Vilket B Språk Har Ni/tänker Välja?

84 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Har haft tyska sen 6:an, går nu i 9:an ;)

14 Oct 2005
Nivå 5 · Fuskare

Jag har valt spanska. Går i 7:an ,började med spanska i 6:an.

Nivå 2 · Novis

jag har franska xD kan redan tyska för jag är halv tysk på min fars sida

Nivå 4 · Lärling

Från sexan till nian läste jag spanska, men nu i ettan har jag japanska (:

15 Oct 2005
Nivå 4 · Lärling

Läst spanska sen 6:an går 9:an nu.

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

Jag ska ta spanska i sexan,sen franska.Tyska suger...

Tack för den :P Tyska e ju ganska lätt men inte så kul :X

host..... läser: Franska, Spanska,Svenska samt engelska

Engelska & Svenska har varenda skola i Landet. Nu var det ju B språk vi talade om här.

Har nu haft sedan 6:an Tyska. (Usch... Hatar landet och språket.) Men jag ska ha kvar ämnet tills jag slutar 9:an och sedan kanske dubbel plugga mig i Engelska rejält och kanske om det finns, Japanska? ^^

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Jag läser tyska..Haha det är astrist

17 Oct 2005
Nivå 2 · Novis

Jag går på en internatsionell skola i Holland så logiskt sätt så är Engelska mitt A språk, Svenska mitt B språk, och Franska mitt C Språk...:S Men franska eller Tyska....

Nivå 5 · Fuskare

Spanska... Sen i gymnasiet ska jag läsa japanska xD

Nivå 7 · Fuskare

har tyska men de e trökigt men mkt bättre änn franska å spanska fö dem lärarna e helt störda...

Just det ja de finns ingen riktig franska lärare fö hon blev utbränd men hon va helt störd.å spanska läraren hon e typ 27 elle nått å han har as kasst minne hon kommer inte ihåg namnen på eleverna åsså glömmer hon hela tiden massa me spanska ord å säger dem på typ engelske elle svenska istället.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Först spanska typ 3 månader ;/

Sen bytte jag till Engelska för jag orkar inte med mer i skolan än vad som redan finns :/

Nivå 3 · Lärling

jag läser Svengelska :) eller läste :)

18 Oct 2005

Så how gick it?

PS.Svengelska :P DS

Nivå 3 · Lärling

Spanska

19 Oct 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Ska typ välja Spanska.

Det känn lättast av dom vi provat, Tyska och Spanska. Nästa vecka börjar vi med Franska.

Nivå 11 · Veteranfuskare

I sjuan valde jag spanska till en början, fick det dock inte och hamnade i en urusel franskagrupp till slut. Cirka 85% av eleverna är underkända, våran lärare är höggravid och grovt irriterad, efter jul får vi våran femte nya lärare på ett år.

Franska suger.

21 Oct 2005
↗ till inlägget

I sjuan valde jag spanska till en början, fick det dock inte och hamnade i en urusel franskagrupp till slut. Cirka 85% av eleverna är underkända, våran lärare är höggravid och grovt irriterad, efter jul får vi våran femte nya lärare på ett år.

Franska suger.

jag håller helt med dig mellanmjölk franska suger

Nivå 2 · Novis

Ich Habe Deutsch

Nivå 7 · Fuskare

ja har Tyska, för spanska fanns inte att välja när ja valde........... men ja läser spanska i elevens val B

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in