Pinchi_15 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 är det nån som vet hur man springer fortare??=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 trycker många gånger på framåt knapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pinchi_15 Skrivet 10 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 trycker många gånger på framåt knapen Tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 nej man håller in space Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Man håller inne shift eller ctrl , kommer inte riktigt ihåg men du springer snabbare desto mer muskler du har , så gymma mkt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pinchi_15 Skrivet 12 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Man håller inne shift eller ctrl , kommer inte riktigt ihåg men du springer snabbare desto mer muskler du har , så gymma mkt ;) OK shysst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jontes94 Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Vilket gta? San andreas är det fusket onspeed Min msn sajt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 trycker många gånger på framåt knapen jag så fel jag täkte på när man cyklar man tryker bara många gånger på space på san andereas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Man springer snabbare när man har bra stamina inte muskler!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 du kan ju välja att spurta beroende på vilken knapp du har valt för den funktionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 tryck melan slag flera gånger hum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg