Visst e de bästa game cube spelet som finns!!! jag klara de för typ 1 år sen och spelar de inte så ofta längre men den tiden då jag inte hade klarat det var sååå rolit jag älskade värkligen det spelet, nu försöker jag klara om det men de e inte samma sak som då. hoppas dom gör en 2a! vilka mer tycker de spelet rockar? :lol:
Super Mario Sunshine!
↗ till inläggethoppas dom gör en 2a!
Är inte Super Mario Sunshine en uppföljare efter Super Mario 64?
Nja, inte riktigt en uppföljare.
Super Mario Sunshine är bra men tyckte ändå att Super Mario 64 var roligare.
Gillar mer när det är banor som i SM64, typ hinderbanor. I SMS är det mer städer och det är inte lika roligt.
Men jag tycker det är dags att det kommer ett nytt Mario-spel snart, antingen till GC eller Revolution.
Har också Super Mario Sunshine,den e ganska kul. Från 1-10 får den typ en 6-7:a. :visslar:
↗ till inläggetNja, inte riktigt en uppföljare.
Super Mario Sunshine är bra men tyckte ändå att Super Mario 64 var roligare.
Gillar mer när det är banor som i SM64, typ hinderbanor. I SMS är det mer städer och det är inte lika roligt.
Men jag tycker det är dags att det kommer ett nytt Mario-spel snart, antingen till GC eller Revolution.
Ja, det är på tiden att det kommer ett nytt Mario-spel. Men kanske PaperMario 2 räknas som det?
Nej asså jag tycker inte riktigt det för. Men om det kommer ett nytt så borde dom släppa det revolution tycker jag.
Paper Mario är mer ett RPG spel, inte som SM64 och SMS.
Hur många stjärnor kan man få??
Jag älskar mario 64... Super Mario Sunshine har jag faktigst inte spelat än.. (mer än testat det) Jag tänker köpa det till min gc när jag har råd... :)
Hur många stjärnor kan man få??
I Super Mario Sunshine kan man får 120, som i Super Mario 64.
120... händer det något speciellt då?
Xade: Har fått för mig att du tagit alla Shine Sprites...
Men, nej, det händer inget förutom att listan över Shine Sprites blir fullt av gula solar.
Man får se en annan ending om man tagit alla Shine Sprites och sen klarar Bowser.
Hur många banor finns det?
8 Tror jag. Fast det är 9 stjärnor på varje. 8 vanliga och en man får då man tagit 100 coins.
Det är väl 8 episoder, 2 hemliga och en som man får när man tar 100 mynt. Alltså 11 Shine Sprites.
Ja på alla Secret courses så finns det ju en till Shine som man får när man tar 8 Red Coins.
jag har för lite på start stället... har alla stjärnor man kan få i alla världar samt alla 30 mynt på varje bana och 24 stjärnor för dem
↗ till inläggetJo jo, men det finns banor som har lite mer kluriga stjärnor... T ex på Pianta Village när man ska stå uppe på trätoppen och spruta mot solen. :oJa på alla Secret courses så finns det ju en till Shine som man får när man tar 8 Red Coins.