💬
Logga in
Fuska.se

Debattforumet Igen..

2 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
Trådstartare #1

Alltså jag tycker det här börjar gå lite för långt..

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=578668

Det här t.ex. Vad i h*lvete är det? Jag skulle kunna tolka det som hets mot folkgrupp men jag vet inte riktigt hur jag ska agera. Hela den här diskussionen om homosexuella på forumet börjar gå lite för långt..

Tycker iaf vi borde ta oss en rejäl titt på debattforumet och se vilka åtgärder som bör utföras.. Detta gäller ju inte bara diskussionen om homosexuella.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Många "debatter" är långt ifrån debattämnen, t.ex. utseendetråden & "snus/cigg - rätt eller fel".

Guggo & Capone tycker jag bara skämmer ut sig själva mer & mer för varje inlägg.

Ang. deras dyra märkeskläder hoppas jag att de en dag får stå upp för sina kläder.

Det ryktas att BBS åker runt i Stockholmsförorterna & slår ner casualwannabes.

Nu bor Guggo i Gbg, så vår egen lilla "tifoledare" får väl ansvara för honom. ;)

Ang. Ollis inlägg tycker jag att man ska skippa en varning eftersom det är seriöst skrivet & han framför varför han tycker som han gör.

Inlägg som "Döda alla bögj*vlar" ska däremot bestraffas med en varning eller två.

Senast ändrad:

27 Oct 2005
Nivå 6 · Fuskare

Jag ser inget fel i inlägget Ness länkade till. Han förklarar sina teorier bara. En homosexuell kan kanske känna sig kränkt men så är det ju om allt, för alla.

Många debatt-trådar slutar i att några få personer skriver ungefär samma sak om och om och om igen...

De får aldrig nåt slut för inget ger sig. Och i vissa fall verkar några vägra inse att den andre kanske säger något vettigt.

Ju längre en debatt håller på mellan två (eller fler personer), där ingen verkar vilja förstå någon annan, desto fler personangrepp uppstår.

Man kan inte förbjuda någon att tänka på sitt sätt. Alla tycker olika. Personangreppen måste dock stoppas. Inlägg i stil med tex "Hur kan du tycka så? Du är ju dum i huvudet." uppskattas inte av någon.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in