Hoppa till innehåll

Va Ska Man Göra För Att Övertala Sina Föräldrar?


andennn
 Dela

Rekommendera inlägg

Lyssna på dom, antar att det var sent på kvällen dom gjorde det. Dom gör det för ditt eget bästa, men eftersom du inte skrivit ålder och vilken tid det var så har jag ingen aning. Gör som dom säger så brukar det bli bra.

 

Finns inte mycket att göra åt saken...

Om du inte är myndig så har vårdnadshavarna all plikt för dig och bestämmer över dig.

Vänta 4 år till så kan dem inte låsa in dig eller något liknande.

Gör läxorna och plugga flitigt istället för att vara ute och ränna på nätterna/kvällerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, han stavar normalt för dagens fjortisar =P Skämta bara...

Finns inte så mycke att göra åt det... Lyder du föräldrarna så kommer du ändå få vara ute lika länge... Lika bra att smita ut, eller vara ute för länge och påstå att du inte visste vad klockan var...

Själv så räcker det med att säga: "Jag går ut",,,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lyssna på dom, antar att det var sent på kvällen dom gjorde det. Dom gör det för ditt eget bästa, men eftersom du inte skrivit ålder och vilken tid det var så har jag ingen aning. Gör som dom säger så brukar det bli bra.

 

eee ja villl helst nt bli kallad för pluggis

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lyssna på dom, antar att det var sent på kvällen dom gjorde det. Dom gör det för ditt eget bästa, men eftersom du inte skrivit ålder och vilken tid det var så har jag ingen aning. Gör som dom säger så brukar det bli bra.

 

Kvittar väl vad du blir kallad? Vill du vara kåkfarare och förstemedlem i A-Laget eller ha ett bra och välbetalt arbete när du är vuxen? Ditt eget val.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mcandenboy: Är du 14 år!?!?!? Inget illa menat men... eh.. du stavar inte så bra.. eh.. Eller det är iaf skit jobbigt att läsa..

 

Ragnarök:''jak har dyslexsi snella klaga inte'' är det skämt eller ? För du stavar ganska bra.. eh..

 

 

jag har alltid trot att han tycker min singatur är dum me nhan kan ju gort det på skämmt men tror mest skämmt pa min bekåsnad

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...