ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 måste ha hjälp jag kan inte odla bär jag planterade ett bär för ungefär 100 timmar sen det står bara growing taller hela tiden vad ska jag göra??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Gå till blomaffären nedanför Rustboro City,snacka med en tjej i affären och du får en Wailmer Pail.När du fått den gå och vattna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Gå till blomaffären nedanför Rustboro City,snacka med en tjej i affären och du får en Wailmer Pail.När du fått den gå och vattna. jag har redan den och jag har vattnat men det går ej ändå! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jaså,då är det bara att vänta,om du vattnar ofta så kommer den förr eller senare växt upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 nej den gör inte det jag vattnar typ 3 gånger om dan men det funkar inte!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 den växer sen när den har äxt färdigt tappar den fröna efter ett tag och börjar om.. du missar antagligen det bara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ok det var bra att veta!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Har du ens läst bruksanvisnigen (sry för felstavning), där står det att bär ramlar ner om man inte plockar dom snabbt. Har du ens spelet? Ps: Ett mirakel att du inte har fått någon varning ännu sen du spammat ner forumet inann... ok det var bra att veta!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 ok det var bra att veta!!! :D vad är spamma? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Ett exempel: lkfsdölxköoscvg Det är spamming. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Ett exempel: lkfsdölxköoscvg Det är spamming. <{POST_SNAPBACK}> ok tack men nu tilbaka till ämnet. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 ok tack men nu tilbaka till ämnet. B) BRA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg